۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۳۱۶۴۰۱
مدیر حوزه علمیه کاشان:

مردم، کاندیداهای مقاوم در برابر دشمن و مدافع ارزش‌های انقلاب را انتخاب کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه کاشان با اشاره به ویژگی‌های نمایندگان تراز انقلاب اسلامی، گفت: ما نمایندگانی را می خواهیم که شجاع بوده، اهداف انقلاب برایشان ملاک باشد و در برابر دشمن سرتسلیم فرود نیاورند.
حجت الاسلام منصور فرجي

حجت الاسلام منصور فرجی مدیر حوزه علمیه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که حتی کسانی که نظام را قبول ندارند چون ایرانی هستند و از این نظام هستند در انتخابات شرکت کنند، اظهار داشت: تأکید رهبر معظم انقلاب برحضور حداکثری در انتخابات، بیانگر این نکته مهم است که همه باید برای مملکت خود به اندازه ایرانی بودن دغدغه داشته باشند و در انتخابات پیش رو حضور یابند حتی اگر نظام را قبول نداشته باشند.

 

وی با اشاره به این که یکی از سوق الجیشی ترین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی ایران پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهیمن دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، گفت: تاکنون انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هم با این حجم چالش نداشته ایم.

 

مدیر حوزه علمیه کاشان افزود: در انتخابات گذشته احزاب و گروه هایی می آمدند و می رفتند اما امروز بحث نفوذی است که رهبر معظم انقلاب بیش یکصد بار از این واژه در سخنرانی های اخیر خود نام برده است که این موضوع و تأکید معظم له بر این مسأله، اهمیت بحث نفوذ دشمن را  می رساند.

 

حجت الاسلام فرجی با اشاره به این که مشخص نیست نفوذ از سوی چه افرادی و با چه برنامه به ویژه در مجلس و دیگر رده های بالای نظام صورت بگیرد، گفت: اگر رهبر معظم انقلاب اعلام می کند آنهایی هم که نظام را قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند به این معنی نیست که آنها وارد مجلس شوند.

 

وی افزود: مجلس انقلاب اسلامی نیاز به نماینده ضد انقلاب ندارد، اما نماینده اصلاح طلب و اصولگرا اگر در مجلس نباشد نظام نمی تواند موفق باشد، بنابراین نظام اصولی را می خواهد که با آن اصول اصلاحاتی را داشته باشد و همیشه ما این قدم را برداشته ایم اما اصلاح طلبی که اصلاحات را در از بین بردن نظام بداند اصلاحات نیست.

 

به گفته وی، اصلاح طلبی خیلی خوب است اما به شرطی که اتصال به نظام رعایت شود و برای پیشبرد انقلاب اسلامی باشد و امام راحل نیز همین را می خواست و اگر امام به این موضوع بها می داد برای این بود که در راستای اهداف انقلاب جلو بروند.

 

مدیر حوزه علمیه کاشان با یاد آوری این فرمایش امام راحل که، اصل نظام از اوجب واجبات است باید از آن حفاظت کنیم، خاطرنشان کرد: اگر امام راحل می فرماید، من مشکلات را تحمل می کنم تا جایی که به انقلاب ضربه نخورد و اگر قرار باشد به انقلاب ضربه بخورد دست همه را قطع می کنم برای این است که امام، اصل نظام از اوجب واجبات می دانستند.   

 

حجت الاسلام فرجی یاد آور شد: اگر افرادی با اصل نظام مشکل نداشته و قصد خدمت به کشور را داشته باشند و در مسیر اصلاح جامعه حرکت کنند و جامعه را به سمت اصلاح جلو ببرند خوب است اما اصلاح جامعه ای خوب است که اصولی بر آن حاکم باشد.

 

به گفته وی، اصولگرایی و اصلاح طلبی اگر در آرمان های انقلاب با هم جمع شوند قابل قبول است اما اگر بنا باشد دو جبهه متضاد و مقابل یکدیگر باشند پذیرفتنی نیست.

 

مدیر حوزه علمیه کاشان به اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که در مقابل اصولگرا، اصلاح طلبی نیست و این ها دو جبهه مقابل یکدیگر نیستند، گفت: برخی از آنها اصلا نظام را قبول ندارند و کسی که اصل نظام را قبول ندارد جمهوری اسلامی برایش ماهیت ندارد و کسی که ماهیت جمهوری اسلامی را قبول ندارد نمی تواند در این نظام خدمت گذار باشد و یقینا اهل خیانت است. 

 

حجت الاسلام فرجی یادآور شد: ما نمایندگانی را می خواهیم که شجاع باشند و اهداف انقلاب برایشان ملاک باشد و در برابر دشمن سرتسلیم فرود نیاورند و در مقابل هر قانونی خودشان را خاضع نکنند و برنامه و طرح داشته باشند و در مقابل دشمن بایستند، چون تا وقتی ما در مقابل دشمن ایستاده ایم پیروز هستیم و اگر اندکی کوچک شویم دشمن بر ما قالب است./1307/302/ب1

ارسال نظرات