۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۳۱۶۰۵۱

بیانیه مدرسه علمیه حضرت زینب مشهد به مناسبت یوم الله 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد به مناسبت یوم الله 22 بهمن بیانیه صادر و مردم را به حضور پرشور در این روز بزرگ دعوت کرد.
بیانیه مدرسه علمیه حضرت زینب مشهد به مناسبت یوم الله 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد به مناسبت یوم الله 22 بهمن بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم


«اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبَّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَیُه‍م و لا هُمُ یَحُزَنُون»


22بهمن روز پیروزی نور بر ظلمت و خون بر شمشیر بود، روزی که انقلاب سراسر افتخار و غرور مردم ایران پس از سالها مبارزه و تلاش، با ایمان و عزمی راسخ و رهبری مردی فرزانه  به بار نشست و آتش خشم و کینه مستکبران را بر افروخت.

 

ملت شریف ایران در طول 37 سال پس از انقلاب همواره شاهد فتنه انگیزی، دروغ افکنی ، ایجاد تفرقه و دشمنی آشکار دشمنان و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل بوده است که در همه حال با توکل بر خدا و بصیرت و آگاهی آنان را ناامید کرده است و به فرموده مقام معظم رهبری ملت ایران تاکنون با لطف و عنایت خداوند از گذرگاه های بسیار سختی عبور کرده است و از این پس هم عبور خواهد کرد.

 

در این برهه از زمان که دشمن در صدد نفوذ بیش از پیش در لایه های مختلف کشور است و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را نشانه گرفته تا شاید بتواند از این طریق به اهداف شوم خود برسد، پشتیبانی و حمایت از ولایت فقیه و گوش به فرمان ایشان بودن راهی برای مأیوس کردن سردمداران کفر خواهد بود؛ چرا که پیروزی انقلاب اسلامی محصول ایمان مخلصانه ملت به حضرت حق و پیروی صادقانه  از مدیریت حکیمانه امام امت بود و استمرار آن نیز جز در سایه اخلاص به درگاه احدیت، تبعیت از ولایت و صداقت با امت حاصل نخواهد شد.

 

اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب (سلام الله علیها) در آستانه یوم الله 22 بهمن اعلام می دارند که همچون گذشته از همه ی حقوق مسلم خویش در عرصه های مختلف، سیاسی، فرهنگی اقتصادی ، دستاوردهای علمی ، هسته ای و...دفاع کرده  و با حضور در راهپیمایی بزرگ این روز، ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیان گذار انقلاب؛ حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و همچنین مقام معظم رهبری، آمادگی خود را برای حفظ کیان اسلام و انقلاب به گوش جهانیان خواهند رساند.

 

روز 22 بهمن هم نوا با ملت بصیر و هوشیار، مشت های گره خورده خود را بر دهان استکبار جهانی می کوبیم و فریاد می زنیم با وجود مشکلات موجود در جامعه با صبر و استقامت اجازه نفوذ و تسلط بیگانگان را نخواهیم داد./1309/101/ب1

ارسال نظرات