۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۳۱۶۰۴۶
فرمانده کل سپاه:

دشمن با نتیجه نگرفتن از فتنه 88 بنا را بر تهدیدات خارجی گذاشت

خبرگزاری رسا ـ سرلشکر جعفری گفت: دشمن بعد از نتیجه نگرفتن از فتنه 88 بنا را بر تهدیدات خارجی گذاشت و داعش را به راه انداخت.
سردار جعفري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در جمع پاسداران سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در تبریز، با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: دشمنان در طول 37 سال گذشته لحظه‌ای از تفکر براندازی انقلاب اسلامی غافل نبوده اند.

 


وی با بیان این‌که باید در داخل کشور توجه خود را به تقویت مبانی انقلاب اسلامی معطوف کنیم، خاطرنشان کرد: تقویت مبانی اصیل انقلاب اسلامی جزء ضرورت های اصلی و محوری جامعه ما است، باید به این نکته مهم توجه شود که ایران اسلامی امروز کانون ایستادگی در مقابل استکبار است.

 


سرلشگر جعفری با بیان این‌که علیرغم تلاش دشمنان امنیت ایران اسلامی مستحکم تر از قبل است، تصریح کرد: ایران اسلامی امروز کانون ایستادگی در مقابل استکبار است و باید برای عمق بخشی به اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم، طی 37 سال گذشته دستاوردهای بزرگی داشته ایم که باید حافظ آن باشیم.

 


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابعاد داخلی و خارجی پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در بعد خارجی پیشرفت ها چشمگیر است و این مرهون هدایت های رهبر انقلاب و ایستادگی ملت در مقابل زور گویی هاست، آرامش امروز مردم ایران، چیزی جز الطاف الهی نیست.

 


وی ادامه داد: در بعد داخلی نیز باید با همت والا و عمل به آرمان های انقلاب اسلامی مشکلات را از سر راه برداریم. باید همیشه آمادگی های لازم در مقابل تهدیدات را داشته باشیم، سالهاست که با جنگ روبرو هستیم و آن را احساس نمی کنیم؛ آنچه که امروز ایران اسلامی را تهدید می کند جنگ نرم و فرهنگی و سیاسی دشمن علیه ماست.

 


سرلشگر جعفری با تأکید بر این‌که همه وظیفه داریم در مقابل جنگ نرم دشمنان مقابله کنیم، گفت: تنها دغدغه رهبر انقلاب اسلامی، مشکلات فرهنگی جامعه است. در جریان فتنه های سال 88 با هوشیاری رهبر انقلاب و مردم، دشمنان از حمله نرم خود نتیجه معکوس گرفتند و آنها بنا داشتند ستون خیمه انقلاب یعنی ولایت را بزنند، اما مردم با هوشیاری کامل مقابل آن توطئه ها ایستادند.

 


وی خاطرنشان کرد: دشمن بعد از نتیجه نگرفتن از فتنه 88 بنا را بر تهدیدات خارجی گذاشت و داعش را به راه انداخت، اما امروز مکر الهی بر مکر دشمنان غلبه کرده و دستاوردهای مهمی در منطقه به نفع جبهه مقاومت حاصل شده است./935/202/ب1

ارسال نظرات