۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۳۱۵۳۹۳
استاد حوزه علمیه:

دشمن درصدد سودجویی از منافق، به نفع خود است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه گفت: در انتخابات آتی دقت به جهت‌گیری‌های دشمن بسیار حائز اهمیت است چرا که دشمن درصدد سودجویی از منافق، به نفع خود است به همین سبب رصد کردن دشمن از زبان منافق امکان پذیر است امام علی(ع) فرمودند سخن منافق دوای هر درد و خودش درد بی درمان‌ است.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پروین چینی‌چیان استاد حوزه علمیه، امروز در برنامه‌ای که در زمینه مباحث انتخابات در مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی نعمت اعظم خدا به ملت ایران است و در کنار هر نعمت بزرگی تهدیدی وجود دارد تا انسان به وسیله آن مورد آزمایش قرار گیرد.

 

وی افزود: شرکت در اموری همچون انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن که سبب حفظ نظام و انقلاب اسلامی است امری ضروری و تکلیف الهی محسوب می‌شود.

 

چینی‌چیان بیان داشت: بر همگان لازم است تا از انقلاب اسلامی که امانت و نعمت الهی به ملت ایران است به نحو احسنت حفاظت و صیانت شود تا کشور در برابر هجمه‌های دشمن مصون بماند.

 

استاد حوزه علمیه ادامه داد: علاوه بر رهبری پیامبر گونه امام راحل، ایثار و مقاومت شهدا پیروزی انقلاب اسلامی را به ثمر رساند به همین دلیل ما تا ابد مدیون خون پاک آنان و اشک چشمان کودکانشان هستیم.

 

وی با بیان اینکه از شاخصه‌های مومن شرکت در امر جامع مانند راهپیمایی22، انتخابات و ...است، ابراز کرد: مردم باید در امر جامع حضوری پرشور و حداکثری داشته باشند امر جامع سبب تقویت روح اجتماعی، ایمان اجتماعی، ترس دشمن و حفاظت از جامعه اسلامی می‌شود.

 

چینی‌چیان ادامه داد: خداوند به پیامبر(ص) می‌فرماید ای پیامبر(ص) آنانی که به دلیل موجه در امر جامع حضور نیافتند تو برای آنان استغفار کن؛ این به معنای آن است که اگر انسانی در امر جامع به دلیل عذری حضور نیابد تنها استغفار پیامبر(ص) جبران غیاب آنان خواهد بود.

 

وی افزود: انتخابات آتی امری جامع است و انسان مومن به تاسی از پیامبر(ص) بر انجام این امر ثابت قدم بوده و در همه عرصه‌های اجتماعی حضور پیدا می‌کند.

 

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: در انتخابات آتی دقت به جهت‌گیری‌های دشمن بسیار حائز اهمیت است چرا که دشمن درصدد سودجویی از منافق، به نفع خود است به همین سبب رصد کردن دشمن از زبان منافق امکان پذیر است امام علی(ع) فرمودند سخن منافق دوای هر درد و خودش درد بی درمان‌ است.

 

چینی‌چیان گفت: خصوصیات افراد خودی قبول داشتن اسلام، انقلاب، امام راحل، آرمان‌های امام راحل و انقلاب، قانون اساسی و شهدا است و استکبار ستیزی و دشمنی با آمریکا از شاخصه‌های بارز نمایندگان خودی بوده و در غیر این صورت غیر خودی هستند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی به سه جهت قانون گذاری، ریل‌گذاری برای حرکت دولت‌ها و مسایل بین‌الملی دارای اهمیت ویژه است./813/203/ب3

ارسال نظرات