۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۳۱۲۶۳۳
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

ماهیت و هویت انقلاب اسلامی مبتنی بر اصل ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که ماهیت و هویت انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر اصل ولایت فقیه است، گفت: تفاوت عمده این انقلاب با سایر نهضت ها در جهان رهبری آگاه و کارآمد در این نهضت بوده است.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر در امامزادگان و بقاع متبرکه استان با بیان این که دهه فجر دهه عزت و عظمت ایران اسلامی است، گفت: در این دهه بزرگ ملت عزیز و گرانقدر ایران اسلامی به عظمت و تاریخ خود بازگشت. 

 

وی با اشاره به این که پیروزی و موفقیت در صورتی به وجود می‌آید که با استقامت و پایداری تا پایان کار همراه باشد، افزود: دین مبین اسلام به برکت صبر و مقاومت تا به این جا رسیده است و در اولین لحظات شروع کار پیامبر گرامی اسلام تنها سه نفر با ایشان همراه بودند اما امروز با وجود تلاش های دشمنان، دین اسلام در سراسر جهان پیچیده است. 

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی هویت دینی ملت ایران را احیاء کرد، افزود: متأسفانه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مبانی دینی و ارزشی تنها در خانه ها محبوس بود، اما به برکت نهضت امام راحل مبانی در امروز در همه بخش های جامعه نهادینه شده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران به ارتباط و پیوند معنوی امام راحل با جوانان اشاره و تصریح کرد: بعد از انقلاب جوانانی در مکتب امام پرورش یافتند که با اشاره ایشان به سوی جبهه های می رفتند و در دفاع از انقلاب و اسلام از هیچ چیزی دریغ نمی کردند اینها پرورش یافته امام بودند.

 

وی به نفوذ کلام امام راحل و احیای اسلام و خداباوری در سطح جهانی اشاره و خاطرنشان کرد: دامنه تأثیر امام راحل بسیار گسترده بود و امروز شاهد این هستیم به برکت رهبری جهانی اسلام بسیاری از غیر مسلمانان به عشق امام راحل به اسلام روی آوردند.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که دهه فجر دهه عزت و عظمت ایران اسلامی است، گفت: در این دهه بزرگ ملت عزیز و گرانقدر ایران اسلامی به عظمت و تاریخ خود بازگشت. 

 

وی دهه مبارک فجر را فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 36 سال اخیر دانست و خاطرنشان کرد: امروز در سایه انقلاب اسلامی، ملت ایران در دنیا عزت و اقتداری بی نظیر دارند. 

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که پیروزی و موفقیت در صورتی به وجود می آید که با استقامت و پایداری تا پایان کار همراه باشد، افزود: دین مبین اسلام به برکت صبر و مقاومت تا به این جارسیده است و در نخستین لحظات شروع کار پیامبر گرامی اسلام تنها سه نفر با ایشان همراه بودند اما امروز با وجود تلاش های دشمنان، دین اسلام در سراسر جهان پیچیده است.  

 

وی در ادامه سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی ایران نماد مقاومت در مقابل مستکبران عالم است و با توجه به همه تحریم ها و فشارها بسیاری از قله های پیشرفت را فتح کرده است و همچنان این مسیر را ادامه خواهد داد. 

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که بسیاری از انقلاب های جهان دچار انحراف و تزلزل شدند، افزود: بسیاری از انقلاب هایی که در جهان به وقوع پیوست دچار انحراف، ‌تزلزل و از هم گسیختگی شدند، اما انقلاب اسلامی ایران نه تنها در منطقه بلکه در جهان الگویی برای حرکت های مردمی و آزادی خواهانه معرفی می شود.  

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که ماهیت و هویت انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر اصل ولایت فقیه است، افزود: تفاوت عمده این انقلاب با سایر نهضت ها در جهان رهبری آگاه و کارآمد در این نهضت بوده است.  

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: پیروزی و تداوم انقلاب نشأت گرفته از رهبری، ‌یکپارچگی مردم و ایمان راسخ است و تا زمانی که این عوامل در کشور حاکم باشد هیچ چیزی نمی تواند مانع ادامه حرکت این ملت مقاوم شود. 

 

وی هوشیاری و بصیرت عمومی را لازمه حرکت در مسیر اصلی انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها بر این نکته اشاره داشتند که مهم ترین عامل حفظ این نظام مقدس به واقع حفظ هوشیاری، اتحاد و همان وحدت کلمه است که امام راحل بارها و بارها بر لزوم ماندگاری آن تاکید می فرمود./1317/202/ب2

ارسال نظرات