۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۳۱۲۰۹۵
امام جمعه میانه:

انتخاب آگاهانه و با بصیرت مورد توجه مردم قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حامدی گفت: بعد از حضور حداکثری آن چیزی که اهمیت دارد انتخاب آگاهانه و با بصیرت است، انتخاب اصلح باید مورد توجه و دقت مردم قرار گیرد و ملت به اشخاص متدین و انقلابی رأی دهند.
حجت الاسلام حامدي

حجت الاسلام حامدی، امام جمعه میانه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات حساس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی و اهمیت آن تأکید کرد.


وی با بیان این‌که حضور حداکثری در انتخابات سبب اقتدار و امنیت کشور است، ابراز داشت: حضور پر رنگ و پرشور مردم در انتخابات عنصر نا امید و ناکام کننده دشمن و عامل ثبات و حفظ نظام است، حضور در انتخابات سبب می شود ملت ایران در جهان دارای اعتبار و آبرو باشد.


امام جمعه میانه با تأکید بر انتخاب آگاهانه و اصلح، خاطرنشان کرد: بعد از حضور حداکثری آن چیزی که اهمیت دارد انتخاب آگاهانه و با بصیرت است، انتخاب اصلح باید مورد توجه و دقت مردم قرار گیرد، ملت به اشخاص مدین و انقلابی رأی دهند.


وی با اشاره به این موضوع که موضع گیری و وضعیت افراد در لیست های مختلف ارائه شده از سوی احزاب باید مورد به مورد از سوی مردم به صورت کامل و دقیق بررسی شود، افزود: کاندیدای اصلح باید ملاک های انقلابی داشته باشد تا بتواند در شکل گیری مجلسی انقلابی و موضع گیری در شرایط حساس به خوبی عمل کرده و نقش ایفا کند.


حجت الاسلام حامدی جو سازی دشمنان و استکبار جهانی در پر رنگ ساختن مسأله ریزش در انقلاب اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و افزود: هر انقلابی در طول زمان دچار ریزش ها و رویش هایی خواهد شد، اما نباید فراموش کرد که پرداختن به نیمه خالی لیوان از سوی دشمنان، نشان دهنده هدف آنان در راه دستیابی به منافع شخصی خود می باشد.


وی رویش ها انقلاب اسلامی را مورد اشاره و تأکید قرار داد و گفت: به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، رویش ها به مراتب بیشتر از ریزش ها بوده که موفقیت جوانان در عرصه های مختلف علمی و پژوهشی بیانگر این مسأله است./854/302/ب1

ارسال نظرات