۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۳۱۱۶۴۷
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد:

مسجد سنگر مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی بروجرد مسجد را بهترین مکان برای انجام فعالیت های فرهنگی دانست و گفت: این مکان جایگاه ارزشمندی برای مقابله و خنثی کردن توطئه های فرهنگی غرب است.
مسجد

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: نقش مساجد در شکل گیری انقلاب بسیار مهم و چشمگیر است.


وی با بیان این که انقلاب ما از مساجد شکل گرفت، افزود: امروز نیز فعالیت مساجد در تداوم انقلاب و مقابله با دسیسه های فرهنگی غرب نقش بسزایی دارند.


حجت الاسلام جعفرپور با بیان این که طرح پورتال ملی مساجد کشور با تأیید وحمایت اداره کل امور مبلغان و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی، از سوی مؤسسه فرهنگی تبیان دفتر مشهد طراحی و در سراسر کشور به اجرا درآمده است، عنوان کرد: در بروجرد نیز شناسنامه 27 مسجد در پورتال ملی مساجد کشور ثبت شده است.


وی در ادامه تصریح کرد: از این تعداد مسجد ثبت شده چهار مسجد روستایی، دو مورد در شهر اشترینان و 21 نیز در شهرستان بروجرد وجود دارد.


رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد خاطرنشان کرد: از سوی هیأت امنای مساجد کاربران با ورود به سایت می توانند پس از تأیید اطلاعات مسجد از سوی تبلیغات اسلامی شهرستان، فعالیت ها و اطلاعات فرهنگی، عمرانی، هنری، تبلیغی و مذهبی مسجد خود را ثبت کنند.


وی یادآور شد: از این پس ارتباط مسجد با ادارات و ارزیابی فعالیت مساجد و هیأت امناء آن از طریق پورتال راه اندازی شده صورت می گیرد.


حجت الاسلام جعفری در ادامه با اشاره به نقش امام جماعت در مساجد اظهار کرد: امام جماعت نقش بسیار مهمی در جذب نوجوانان و جوانان دارد.


وی با اشاره به اهمیت برنامه های اجرایی از سوی مساجد، تصریح کرد: برگزاری برنامه ها با محوریت امامان جماعت نقش بسزایی در اثرگذاری بیشتر برنامه ها دارد.


رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اشاره به فعالیت های دشمن در جبهه جنگ نرم و هدف قرار دادن جوانان، گفت: امام جماعت نقش مهم و کلیدی در تبلیغ دین و جذب حداکثری کودکان، نوجوانان، جوانان وحتی بزرگسالان به سمت مسجد، دین و مذهب و جلوگیری از اثرگذاری توطئه های فرهنگی دشمن دارد.


وی با بیان این که در عرصه فعالیت های فرهنگی باید از تمام توان تبلیغی در مساجد بهره مند شویم، ادامه داد: امام جماعت باید زمینه حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان در مساجد را فراهم کند.


حجت الاسلام جعفرپور افزود: حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان در مساجد موجب ناامیدی دشمن خواهد شد./9459/302/ب1

ارسال نظرات