۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱
کد خبر: ۳۱۱۴۳۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

ایران اسلامی نیاز به مجلسی قوی، شجاع و هوشمند دارد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان این که نمایندگان باید در برابر یاوه گویی های دشمن شجاع باشند و در برابر آنها بایستند و مقاومت کنند، گفت: ایران اسلامی نیاز به مجلسی قوی، شجاع و هوشمند دارد.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که تعدد ثبت نام کنندگان در انتخابات آینده هدفمند است، گفت: کسانی که دارای محکومیت کیفری هستند و اطمینان به رد صلاحیت خود دارند نباید به عنوان کاندیدای انتخابات شرکت کنند.

 

وی افزود: برخی ثبت نام ها در انتخابات به صورت خانوادگی به همراه فرزندان بوده است که در این شرایط ریزش حجم بالای افراد و رد صلاحیت آنها امری عادی است.

 

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر این که تعدد ثبت نام و رد صلاحیت بسیاری از آنها، برای نظام هزینه در بر دارد، گفت: رد صلاحیت افراد به عنوان کاندیدا در انتخابات موجب تبلیغات سوء برخی از آنها برای نظام می شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان این که ثبت نام ها در انتخابات پیش رو هدفمند و حساب شده بوده است، گفت: کاندیدای مجلس باید دارای شرایط ذکر شده در قانون اساسی باشند.

 

وی با اشاره به این که کاندیداها باید دارای تعهد، روحیه خدمتگذاری، اخلاص و بصیرت باشند، افزود: نمایند گان باید در برابر یاوه‌گویی های دشمن شجاع باشند و در برابر آنها بایستند و مقاومت کنند.

 

به گفته وی، ایران اسلامی نیاز به مجلسی قوی، شجاع و هوشمند دارد تا بتوانند در مقابل توطئه ها و بحران های اطراف ایران بایستند.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان این که دشمنان با تلاش بسیار به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: مجلس شورای اسلامی باید از افراد بصیر تشکیل شود که در این زمینه مردم باید در انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشند./1307/302/ب3

ارسال نظرات