۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۲
کد خبر: ۳۱۱۴۳۰
حجت الاسلام والمسلمین رجبی تبیین کرد؛

حامیان فتنه و توطئه گران نمی توانند ادعایی داشته باشند/ شاخصه های لیست های انتخاباتی انقلابی و کارامد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به شاخصه های تشخیص لیست های انتخاباتی کارامد و صحیح گفت: کسانی که نسبت به تعرض به آرمان ها و ارزش های انقلاب و حضرت امام(ره) حساسیت چندانی ندارند و نشان دادند که کوتاهی کردند نمی توانند ادعا داشته باشند.
آيت الله رجبي

حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور همگانی در انتخابات گفت: یکی از عواملی که نشان اقتدار نظام به شمار می رود حضور یکپارچه مردم در رقم زدن سرنوشت کشور است.


وی افزود: تجربه از آغاز انقلاب تا کنون اینگونه بوده که هرگاه دشمن حضور پرشور مردم را در تظاهرات ها و انتخابات مشاهده می کرد لحن و نوع عکس العمل آنها با نظام متفاوت می شد و گاهی 180 درجه مواضع آنها نسبت به قبل تغییر می کرد.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که اصل حضور حتی کسانی که نظام را قبول ندارند اثرات بسیاری دارد، اظهار داشت: حضور همه افراد حتی مخالفان سبب یأس و ناامیدی دشمن می شود، دشمن همواره تلاش می کند که وفاداری مردم نسبت به کشور کاهش پیدا کند.


وی ادامه داد: حضور یکپارچه مردم اعلام آمادگی برای دفاع از کشور است، همچنین حضور گسترده و پرشور مردم سبب یأس مزدوران استکبار جهانی در داخل می شود و از دسیسه و توطئه های آنان جلوگیری می کند؛ این حضور پرشور سبب ایجاد انسجام ملی می شود.


حجت الاسلام والمسلمین رجبی با اشاره به شاخصه های تشخیص لیست های انتخاباتی کارامد و صحیح ابراز داشت: سوابق افراد شاخص خوبی برای ارائه دهندگان چنین لیست هایی است، در زمانی که نظام در مخاطره بوده و عده ای حاضر نشدند به دفاع از نظام بپردازند یا به توطئه گران روی خوش نشان دادند نمی توانند که ادعای انقلابی گری و مدافع نظام بودن داشته باشند.


وی عنوان کرد: کسی که انقلابی است باید خود را در مقابله با توطئه ها و فتنه ها نشان داده باشد، کسانی که نسبت به تعرض به آرمان ها و ارزش های انقلاب، حضرت امام(ره) و مکتب اهل بیت(ع) حساسیت چندانی ندارند و نشان دادند که کوتاهی کردند نمی توانند ادعا داشته باشند.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: وفاداری به حضرت امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و ولایق فقیه نیز از شاخصه های بسیار مهم است، کسانی که از رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری تبعیت نمی کنند و نشان دادند که در برابر قوانین نظام حاضر نیستند تسلیم شوند و در آن خدشه می کنند نمی توانند ادعای انقلابی گری داشته باشند.


وی اضافه کرد: مسأله فتنه از دیگر شاخص ها است، کسانی که با جریان فتنه همسو شدند به ارزش های اسلام و انقلاب پشت پا زدند و همچنین زیر بار سخن قانونی نرفتند، از این رو مردم باید دقت لازم را داشته و بر اساس رهنمود رهبر معظم انقلاب حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات