۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۹
کد خبر: ۳۰۸۴۰۰
آیت الله فقیهی:

نامه رهبر انقلاب افشا کننده ماهیت حقیقی دولتمردان غربی است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که دستگاه دیپلماسی و سایر دستگاه ها وظیفه دارند که افکار و پیام های عالیه رهبر معظم انقلاب را تبیین کنند، گفت: این تبیین سبب می شود که یک تفکر معنوی در جامعه جوانان جهان شکل گیرد تا زمینه ظهور امام زمان(عج) فراهم شود.
آيت الله محسن فقيهي

آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی گفت: نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان، احترام به جوانان عزیز است.


وی افزود: اگر جوانان دنیا انسان های عاقلی باشند و به پیام مقام معظم رهبری توجه کنند به نتایج خوبی خواهند رسید و این پیام می تواند برای آنها سازنده باشد، خطاب قرار دادن در این نامه توسط رهبر انقلاب نشان دهنده توجه ایشان به جوانان در سراسر جهان است.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که رهبر معظم انقلاب در نامه اخیر جوانان غربی را همانند اولاد خود نصیحت کرده و نکاتی را به آنان متذکر شدند، اظهار داشت: جوانان عزیز حکم فرزندان رهبر معظم انقلاب را دارند.


وی ادامه داد: تذکراتی که مقام معظم رهبری به جوانان دادند مسائلی است که خود ایشان آنها را با چشم دیده و کاملا درک کرده است، این گونه نیست که برای جوانان تنها آیه و روایت خوانده شود؛ رهبر انقلاب با این نامه جوانان را نسبت به حوادث اطراف آنها هوشیار کردند.


آیت الله فقیهی با بیان این که یکی از مسائل مهم برخورد دوگانه غرب در مبارزه به گروه های تروریستی است، ابراز داشت: خود جوانان غربی نیز دیدند که کشورهای غربی این گروهک ها را ایجاد کرده و از آنان حمایت کردند؛ هنوز آمریکا و هم پیمانان عربی آن در پی ابقای داعش هستند.


وی عنوان کرد: همین گروه های تروریستی در غرب حوادثی را به وجود آوردند، باید مردم غرب را از برخوردهای دوگانه دولت های اروپایی و آمریکا آگاه کرد؛ غربی ها از طرفی داعش را پدید آورده و از آن حمایت می کنند و از طرفی دیگر به صورت نمادین علیه داعش ائتلاف تشکیل می دهند.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دولت های غربی صداقت نداشته و دنبال واقعیت ها نیستند، رهبر معظم انقلاب در نامه دوم جوانان را نسبت به برخورد دوگانه غرب با تروریسم هوشیار و آگاه کردند که تأثیرات بسزایی خواهد داشت.


وی با اشاره به وظیفه دستگاه دیپلماسی و سازمان های فرهنگی و بین المللی در قبال نامه رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: خوشبختانه زمینه نفوذ کلام رهبری در جوانان دنیا فراهم شده و تمام سایت ها و خبرگزاری ها پیام رهبر انقلاب را منتشر کرده و جوانان غربی نیز از این نامه استقبال بسیاری کردند.


آیت الله فقیهی با بیان این که دستگاه دیپلماسی و سایر دستگاه ها وظیفه دارند که افکار و پیام های عالیه رهبر معظم انقلاب را تبیین کنند، گفت: این تبیین سبب می شود که یک تفکر معنوی در جامعه جوانان جهان شکل گیرد تا زمینه ظهور امام زمان(عج) فراهم شود./1323/ت302/ج

ارسال نظرات