۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۳۰۴۸۱۶
روایتگر دفاع مقدس:

نگذاریم دشمن از طریق انتخابات تفرقه بین ما بیندازد

خبرگزاری رسا ـ روایتگر دفاع مقدس گفت: ما باید بصیرت گونه، مراقب فتنه های دشمن باشیم؛ از این رو نباید اجازه دهیم دشمن از طریق انتخابات تفرقه بین ما بیندازد و رخنه در نظام ایجاد شود.
نگذاریم دشمن از طریق انتخابات تفرقه بین ما بیندازد نگذاریم دشمن از طریق انتخابات تفرقه بین ما بیندازد نگذاریم دشمن از طریق انتخابات تفرقه بین ما بیندازد نگذاریم دشمن از طریق انتخابات تفرقه بین ما بیندازد نگذاریم دشمن از طریق انتخابات تفرقه بین ما بیندازد نگذاریم دشمن از طریق انتخابات تفرقه بین ما بیندازد نگذاریم دشمن از طریق انتخابات تفرقه بین ما بیندازد نگذاریم دشمن از طریق انتخابات تفرقه بین ما بیندازد نگذاریم دشمن از طریق انتخابات تفرقه بین ما بیندازد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سردار عباس کریمی، روایتگر دفاع مقدس، امروز در نشست «رسالت بسیجی امروز» که به همت واحد فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد، به وظیفه آحاد جامعه در قبال شهدا اشاره کرد.

 

وی به اهمیت تشکیل بسیج اشاره و ابراز کرد: سال 57 انقلاب اسلامی ایران پیروز شد و سال 58، امام خمینی(ره)، رهبر کبیر انقلاب، فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند و رسما در 31 شهریور ماه سال 59، عراق جنگ بر علیه ایران را آغاز کرد.

 

سردار کریمی با بیان این که عراق با 40 کشور به جنگ به ایران آمد، افزود: زمانی که عراق به خرمشهر حمله کرد، زن و مرد، مردانه جلوی دشمن مقاومت کردند و ایستادند. 

 

این روایتگر دفاع مقدس اظهار کرد: صدام گفته بود اگر خوزستان را گرفتم به عرب زبان ها کاری ندارم، اما در مدتی که خرمشهر سقوط کرده بود، نیروهای صدام به روستای ابوحمیزه حمله کردند و تعدادی زیادی از افراد روستا، از پسر 5 ساله گرفته تا مرد 90 ساله را با خود بردند و بعد از این اتفاق هیچ خبری از آن ها نشد.

 

رزمندگان اسلام، مردانه جان خود را نثار انقلاب کردند
وی ابراز کرد: متأسفانه عده ای می گویند این نظام به چه دردی می خورد، کاش پای داعش و آمریکا وارد ایران شود. این افراد نمی دانند که داعش با زنان عراقی و سوری چه کرده است.

 

سردار کریمی افزود: رزمندگان اسلام، جان خود را نثار این انقلاب کردند و کار مردانه انجام دادند و بر این نکته باید تأمل کرد که صدام در جایی می گوید، کاش من نیروهایی مثل ایران داشتم.

 

این روایتگر دفاع مقدس به ارزش شهادت اشاره و اظهار کرد: در جریان، 8 سال دفاع مقدس بسیاری از افراد به شهادت رسیدند و عده ای نیز از این توفیق بازماندند.

 

وی ابراز کرد: امکان دارد از فیلم هایی که برای دفاع مقدس ساخته می شود، این گونه برداشت شود که نیروهای عراقی ضعیف بودند، در حالیکه این گونه نیست؛ بلکه آن ها قوی بودند و تا آخرین قطره می جنگیدند.

 

درد جانباز، نشان از نثار جان برای امنیت کشور است
سردار کریمی با اشاره به این که اکنون که ما داریم در امنیت زندگی می کنیم، خیلی از جانبازها هستند که با درد زندگی می کنند، افزود: بسیاری از جانبازها به خاطر درد شدید، آروزی شهادت دارند.

 

این روایتگر دفاع مقدس با خاطرنشان کردن این که شهدا رفتند تا چادر مشکی، سر ناموس این سرزمین بماند، افزود: کنار چادر مشکی تک تک ما و کنار نگاه تک تک ما، خون ریخته شده شهید است، ان شاءالله که ما نیز به شهدا بپیوندیم.

 

وی با بیان این که جنگ ما چیزی از کربلا کم نداشت، ابراز کرد: شهدا زنده هستند، تا حالا این سؤال را از خود بپرسیده اید که چگونه می توانیم جواب شهدا  را بدهیم؟

 

سردار کریمی افزود: ما از شهدا چه می خواهیم، می خواهیم که راه را به ما نشان بدهند، آن ها راه را به ما نشان دادند، اما برخی دوست ندارند، عمل کنند.

 

این روایتگر دفاع مقدس با خاطر نشان کردن این که افرادی که پشت سر امام خمینی(ره) حرکت کردند، اکنون نیز باید پشت سر آیت الله خامنه ای حرکت کنند، اظهار کرد: در زمان فتنه 88، متأسفانه ما عده ای را می بینیم که زمان رهبری امام خمینی(ره) پشت سر ایشان بودند، اما موضع خود را تغییر دادند و در زمان فتنه، برای براندازی ولی فقیه اقدام کردند. 

 

رسالت امروز بسیجی، گوش کردن به سخنان رهبر است
این روایتگر دفاع مقدس به مسأله حساس انتخابات اشاره و اظهار کرد: ما باید بصیرت گونه، مراقب فتنه های دشمن باشیم؛ از این رو نباید اجازه دهیم دشمن از طریق انتخاب تفرقه بین ما ایجاد کند و رخنه در نظام ایجاد شود.

 

وی با خاطر نشان کردن این که دل رهبر انقلاب، خون است، ابراز کرد: ما باید پشت ولایت فقیه بایستیم و نگذاریم، رهبر غریب بماند. شهدا رفتند و وظیفه خود را انجام دادند، رسالت امروز ما این است که گوش ما به دهان آیت الله خامنه ای باشد.

 

سردار کریمی به رسالت بسیجی امروز اشاره کرد و افزود: امروز جنگ، جنگ فرهنگی است و همان گونه که رهبر معظم انقلاب، بارها به مسأله فرهنگی تأکید کردند، ما نیز باید در این صحنه حضوری فعال داشته باشیم.

 

این روایتگر دفاع مقدس اظهار کرد: رهبر برای فرهنگ کشور دغدغه دارند؛ چرا که دشمن فرهنگ ما را هدف گرفته و به همین خاطر، ناموس و جوانان کشور ما دارند از دست می روند.  

 

وی ابراز کرد: زمانی که وصیت نامه شهدا را مرور می کنیم، می بینیم شهدا، در وصیت نامه خود بر پنج نکته مهم و اساسی؛ نماز اول وقت، احترام به پدر و مادر، ولایت، امربه معروف و نهی از منکر و حجاب تأکید می کنند.

 

بسیجی، عامل انجام کارهای اساسی در کشور است
وی با تأکید بر این که بسیجی، عامل انجام کارهای اساسی در کشور است، ابراز کرد: از این رو باید دنبال کارهای اساسی باشیم.

 

سردار کریمی با بیان این که باید امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنیم، افزود: باید امر به معروف و نهی از منکر را با لحن خوب به جوان تذکر بدهیم؛ چرا که با نوپ و تشر نمی شود امر به معروف کرد؛ از این رو بسیجی و طلبه باید محبت را جایگزین کند، با محبت امر به معروف اثر می کند، اما به غیر محبت، امر به معروف کردن، اثر ندارد.  

 

وی خطاب به بانوان طلبه گفت: زمانی که شما وارد حوزه علمیه شدید به حضرت زهرا(س) اقتدا کردید؛ بنابراین سعی کنید، جا پای قدم های حضرت زهرا(س) بگذارید.

 

این روایتگر دفاع مقدس اظهار کرد: در بهشت رضا و کوهسنگی، مزار شهدای گمنام است، هر زمان از این شهر شلوغ، دلتان گرفت به مزار این شهدا بروید و از خود آن ها بخواهید به شما عنایت کنند.

 

وی با خاطرنشان کردن این که ان شالله دست پر، جلوی اهل بیت(ع) سر بلند کنیم، افزود: در حق یکدیگر دعا کنید، برای ما نیز دعا کنید تا مرگ ما به شهادت ختم شود./1309/202/ب1

ارسال نظرات