۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۳۰۱۰۹۵

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش عالم واقف در بروجرد تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش عالم واقف(آیت‌الله بروجردی) که 18 آذر ماه سال جاری، در شهرستان بروجرد برگزار می شود، تمدید شد.
تمديد ارسال مقاله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام رضا گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار داشت: همایش ملی آیت‌الله بروجردی، به همت اداره اوقاف و مشارکت نهادهای مرتبط در شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.


گفتنی است، مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش 18 آبان‌ماه اعلام شده بود، با توجه به استقبال عموم مردم، مهلت ارسال مقالات تمدید و علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را تا دهم آذرماه امسال به دبیرخانه همایش ارسال کنند.


براساس این گزارش، علاقه‌مندان شرکت در همایش عالم واقف می توانند مقالات خود را در شش موضوع مختلف ارسال کنند.


محورهای همایش ملی عالم واقف نقش وقف در اقتصاد مقاومتی، وقف از دیدگاه قرآن و عترت، نقش آیت‌الله بروجردی(ره) در ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع)، جایگاه وقف در فقه اسلامی، نقش آیت‌الله بروجردی(ره) در رابطه با وقف و نقش عالمان دینی در ترویج فرهنگ وقف است.


همایش ملی آیت الله بروجردی در راستای پاسداشت مقام علمی و مجاهدت‌های عالم فرزانه و مرجع بزرگ تقلید جهان تشیع برگزار می شود.


بنا بر این گزارش، در همایش آیت الله بروجردی همایش اندیشمندانی از سراسر کشور به بررسی ابعاد شخصیتی ماندگار آیت‌الله‌العظمی بروجردی می‌پردازند.


آیت الله بروجردی از علمای بزرگ استان لرستان است و افتخاری برای این استان به ویژه شهرستان بروجرد است.
براساس این گزارش، هدف از برگزاری همایش ملی آیت الله بروجردی معرفی شخصیت ایشان به جامعه به ویژه بین مردم است.


الگوسازی برای جوانان از مهم ترین اهداف برگزاری همایش ملی بزرگداشت آیت الله بروجردی در شهرستان بروجرد است.


بنابراین گزارش، شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور برای حضور در همایش بزرگداشت آیت الله بروجردی در شهرستان بروجرد، حضور خواهند داشت./9459/203/ب1

ارسال نظرات