۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۲۹۸۷۴۷

تأکید سازمان بهداشت جهانی بر سرطان‎زا بودن گوشت خوک مورد هجمه اسلام‎ستیزان قرار گرفت

خبرگزاری رسا ـ در پی هشدار سازمان بهداشت جهانی مبنی بر سرطان زا بودن گوشت های فرآوری شده از جمله گوشت خوک فرآوری شده، سازمان های اسلام ستیز این هشدار را دفاعی از اسلام دانسته و آن را رد کردند.
هشدار سازمان بهداشت جهاني مبني بر مضر بودن گوشت خوک

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هشدار سازمان بهداشت جهانی مبنی بر سرطان زا بودن گوشت های فراوری شده مانند سوسیس و بیکن خوک، مورد انتقاد سازمان های اسلام ستیز واقع شد.

 

این سازمان های ضد اسلامی مدعی شدند که سازمان بهداشت جهانی مورد نفوذ مسلمان قرار گرفته است که مصرف گوشت خوک را حرام می دانند.

 

یکی از کاربران توییتر در قسمت نظرات صفحه ایندیپندنت در توییتر نوشت: سازمان بهداشت جهانی مدعی سرطان زا بودن بیکن و سوسیس است و با این ادعا بدون شک قصد حمایت از اسلام را دارد.

 

کاربری دیگر در همین صفحه نوشت: سازمان بهداشت جهانی می گوید که بیکن موجب سرطان می شود. بازوهای سازمان ملل از سوی حامیان مسلمانان اداره می شود و هدف آن پایان دادن تولید و مصرف گوشت خوک است. هوشیار باشید.

 

چند روز پیش سازمان بهداشت جهانی (WHO) در بیانیه ای هشدار داد که گوشت های فرآوری شده از جمله سوسیس، همبرگر و بیکن (گوشت نمک سود شده پهلو و پشت خوک) همانند سیگار سرطان زا است.

 

در این گزارش آمده است که 50 گرم بیکن در روز، خطر ابتلا به سرطان را تا 18 درصد افزایش می دهد.

 

در همین گزارش آمده است که گوشت قرمز نیز به طور کلی سرطان زا است و لی اسناد و مدارک محکمی برای این گفته وجود ندارد./847/ب901/د

ارسال نظرات