۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۲۹۳۶۷۹
کارشناس مسائل رسانه:

مهم ترین هجمه دشمن، تخریب دین به وسیله دین است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل رسانه با اشاره به این که رسالت طلاب، احیای دین نبی مکرم اسلام(ص) است، گفت: مهم ترین هجمه دشمن، تخریب دین به وسیله دین است و طلبه واقعی کسی است که در بصیرت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حرف اول را بزند.
مهم ترین هجمه دشمن، تخریب دین به وسیله دین است مهم ترین هجمه دشمن، تخریب دین به وسیله دین است مهم ترین هجمه دشمن، تخریب دین به وسیله دین است مهم ترین هجمه دشمن، تخریب دین به وسیله دین است مهم ترین هجمه دشمن، تخریب دین به وسیله دین است مهم ترین هجمه دشمن، تخریب دین به وسیله دین است مهم ترین هجمه دشمن، تخریب دین به وسیله دین است مهم ترین هجمه دشمن، تخریب دین به وسیله دین است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، خانم امیری، کارشناس مسائل رسانه، امروز در حلقه های معرفت اردوی توجیهی آموزشی راه دل که ویژه طلاب جدیدالورود خواهر حوزه علمیه خراسان برگزار شد، به بایستگی های طلبگی اشاره کرد و گفت: طلاب، فرمانده چریکی امام زمان(ع) هستند.

 

وی به جایگاه و فضیلت طلبگی اشاره و ابراز کرد: شما طلاب از جمع زیادی انتخاب شده اید، شما پای درس امام صادق(ع) و امام باقر(ع) نشسته اید.

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد گفت: در اخلاق و رفتار خود دقت کنید و مراقب اعمال خود باشید تا زمانی که صدای انا المهدی امام زمان(عج) را شنیدید، بدون درنگ لبیک بگویید.

 

امیری با اشاره به این که هستی بر اساس آرامش برنامه ریزی شده است، افزود: ما باید با آرامش زندگی کنیم و با آرامش از دنیا برویم و بدانید زمانی که دچار اضطراب شده اید عاملی شما را از خدا دور کرده است.

 

رسالت طلاب، احیای دین نبی مکرم اسلام(ص) است
این کارشناس مسائل رسانه با اشاره به این که هدف از تحصیل در حوزه باید احیای دین رسول الله(ص) باشد، اظهار کرد: دین اسلام نیاز به احیا دارد و طلاب باید با این هدف پا در حوزه علمیه بگذرانند.  

 

وی با اشاره به این که عالم هستی با یکدیگر ارتباط دارند، ابراز کرد: تمام عالم تسبیح گوی پروردگار عالم هستند، عبادت از کلمه عبد می آید، به این معنا که انسان تمام اعمال خود را برای رضای خداوند انجام دهد. 

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره سبک زندگی اشاره کرد و گفت: ما باید سبک زندگی خود را تغییر بدهیم، دشمن در صدد است تا سبک زندگی ما را تغییر بدهد و سبک غیر اسلامی را جایگزین سبک زندگی اسلامی بکند.

 

امیری افزود: طلبه بعد از این که خود ساخته شد باید فرمانده چریکی امام زمان(عج) باشد و نباید به ذره ای پایین تر از این هدف فکر کند.

 

مهم ترین هجمه دشمن، تخریب دین به وسیله دین است
این کارشناس مسائل رسانه با اشاره به این که طلبه باید خود را از لحاظ علمی قوی کند، ادامه داد: برای رسیدن به هدف، کتاب های خود را عاشقانه مطالعه کنید. در دروس مختلف تبحر پیداکنید و در این مسیر از اساتید خود نیز کمک بخواهید.  

 

وی با اشاره به این که طلبه واقعی کسی است که در بصیرت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حرف اول را بزند، ابراز کرد: بر طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، طلاب افسران جنگ نرم هستند.

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد به هجمه فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: مهم ترین هجمه کنونی دشمن، جنگ دین به وسیله دین است. دشمن در عصر کنونی دین را با نام دین تخریب می کند. اگر جامعه از قرآن و ائمه اطهار(ع) جداشوند به انحراف کشیده می شوند. 

 

امیری در پایان یادآور شد: بانوی طلبه باید در ساختار همسرداری و مادر بودن باید نفر اول باشد و همسر شما باید به شما افتخار کند و ان شاءالله فرزندانی تربیت کنید که یار امام زمان(عج) باشند./1309/202/ب1

ارسال نظرات