۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۲۹۲۳۲۷
آیت‌الله صفایی بوشهری:

حادثه منا سبب برچیده‌شدن آل سعود خواهد شد/ ولایت مسیر و راهنمای هدایت انسان‌ها است

خبرگزارس رسا - نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با محکوم کردن جنایت آل سعود در منا، گفت: این فاجعه موجب آزردگی خاطر جامعه اسلامی شد و مسؤولیت آن بر عهده سران آل سعود است که نشان از بی‌کفایتی و بی مسؤولیتی و سوء مدیریت آن‌ها دارد و همین امر سبب برچیده‌شدن آل سعود خواهد شد.
آيت الله صفايي بوشهري-نماينده ولي فقيه در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله غلاملی صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر در خطبههای نماز جمعه این هفته بوشهر با تبریک عید سعید غدیر، گفت: عید غدیر، عید ولایت علی بن ابیطالب(ع) است و بسیاری از مفسرین و محدثین تاریخ، واقعه غدیر را برای همگان روشن ساخته‌اند و در پرتو نور ولایت و در صراط مستقیم آن گام برمی‌دارند.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه نظام اسلام بر پنج پایه استوار است، بیان داشت: این پنج پایه عبارت‌اند از نماز، زکات، حج، روزه و اهل‌بیت پیامبر(ص) که ولایت از همه این‌ها بالاتر است.

 

امام‌جمعه بوشهر با بیان اینکه ولایت مسیر و راهنمای هدایت انسان‌ها است، اظهار داشت: عید غدیر، عید نجات‌بخش و کمال دین است و در نظام جمهوری اسلامی ایران ولایت و ولایتمداری لازمه اقتدار نظام ما است.

 

وی افزود: ما مردمان غدیر هستیم و پیمان با ولایت بسته‌ایم که در کنار ولی و نائب امام زمان(عج) مقام معظم رهبری تا پای جان ایستاده‌ایم.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بازدید از دانشگاه افسری نیروی دریایی نوشهر اظهار داشت: سه ویژگی نیروهای مسلح، ایمان، دانش و شجاعت است که به آن‌ها اقتدار می‌بخشد و موجب رعب و وحشت دشمنان می‌شود.

 

امام‌جمعه بوشهر با اشاره به حادثه تلخ منا در مکه بیان داشت: این فاجعه موجب آزردگی خاطر جامعه اسلامی شد و مسئولیت آن بر عهد سران آل سعود است که نشان از بی‌کفایتی و بی مسئولیتی و سوء مدیریتی آن‌ها است.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: دولت آل سعود از همان اول منشأ جنایت و تفرقه و موجب سرافکندگی اسلام و مسلمانان شده است و باید برای فاجعه منا یک کمیته حقیقت یاب در کشورهای اسلامی تشکیل شود.

 

امام‌جمعه بوشهر با محکوم کردن جنایت آل سعود در منا گفت: در حرم امن الهی این‌گونه ناامنی ایجاد می‌کنند و موجب خشم خداوند می‌شوند، جنایت آن‌ها یک جنایت خاص در طول تاریخ بود و کشورها بدانند که همدستی با قاتلین ضیوف الرحمن که مولود انگلیس است و به‌زودی خواهند دید که نور آل سعود برچیده خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تشکر و قدردانی از ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور و استان بوشهر یادآور شد: فضایی که اکنون در استان شاهد آن هستیم، یک فضای معنوی و نشان از محبت مردم به ولایت و اهل‌بیت است.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری با تشکر از بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر در برگزاری برنامه‌های دهه ولایت و همچنین با گرامیداشت روز نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مایه عزت و اقتدار و امنیت در جامعه است.

 

وی با گرامیداشت شهادت دلاور مردانه نیروهای بسیجی و سپاه استان بوشهر در نبرد با آمریکا در خلیج‌فارس افزود: شهید نادر مهدوی، شهید شاخص امسال کشور و دیگر شهدا توانستند با دلاوری های خود در نبرد با آمریکا در آب‌های خلیج‌فارس حماسه بیافرینند./846/202/ب2

ارسال نظرات