۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۸۹۰۸۴

چند خبر کوتاه از بوشهر

خبرگزاری رسا ـ اهداء اقلام ویژه بازگشایی مدارس به ۵۰ خانوار ایتام و نیازمند شهرستان بوشهر، آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان و آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه علمیه دیر از مهم‌ترین اخبار کوتاه بوشهر است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، سیدناصر فاطمی، رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان بوشهر اظهار داشت: با همکاری هیئت عاشقان ولایت بوشهر تعدادی بسته های فرهنگی شامل قرآن کریم، سجاده، کتاب احکام، لوازم التحریر کیف، کفش، سربند و سایر اقلام ویژه دانش آموزان تهیه شد و در اختیار 50 خانوار ایتام و نیازمند شهرستان بوشهر قرار گرفت.

 

فاطمی تصریح کرد: این حرکت شورای هیئات مذهبی شهرستان بوشهر در راستای گسترش آموزه های دینی و ترویج احکام الهی و ارزش های اسلامی مانند نوعدوستی در جامعه است.

 

وی با تقدیر از ذوالفقار تاسا، رئیس هیئت مذهبی عاشقان ولایت شهرستان بوشهر اظهار امیدواری کرد این اقدام ارزشمند الگوی مناسبی برای سایر هیئات مذهبی و نهادهای فرهنگی و اجتماعی شهرستان قرار بگیرد.

 

آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان

مراسم آغاز سال تحصیلی 95-94 مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان با حضور مدیر، اساتید و طلاب مدرسه و رییس اداره اوقاف و امورخیریه دشتستان در مسجد این مدرسه برگزار شد.

 

این مراسم حجت الاسلام خلفی مسؤول مدرسه و حجت الاسلام محمدجوکار مدیر مدرسه به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

حجت الاسلام جوکار با تأکید بر تلاش و کوشش طلاب در دو بخش علم و تقوا تشویق، گفت: داشتن نظم در هر کاری بسیاری از موفقیت ها رابدنبال خواهد داشت.

 

مدیر مدرسه چهارده معصوم برازجان افزود: انتظار داریم در سال تحصیلی جدید تمامی طلاب در پایه های مختلف همت خود زیاد کنند تا شاهد رشد و توسعه علمی و اخلاقی در سطح این مدرسه مبارکه باشیم.

 

مدرسه علمیه چهارده معصوم(علیهم السلام) برازجان با 82 طلبه در پایه های یک تا پنجم سال تحصیلی جدید را آغاز کرده است.

 

آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه علمیهدیر

با حضور مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر، اساتید و و طلاب این مدرسه مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید در مصلی جمعه دیر برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام بحرانی مدیر مدرسه علمیه و حجت الاسلام بحرانی امام جمعه موقت شهرستان دیر پس از خیر مقدم و خوش آمد گویی تذکراتی را درباره مدرسه بیان کرد.

همچنیین حجت الاسلام حسینی از اساتید مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر به عنوان سخنران نکاتی را در خصوص اهمیت علم بیان کرد.

 

وی در بیان فضیلت عالم بر زاهد با تمسک به روایت نبوی گفت: دو رکعت نماز عالم برتر از هفتاد سال عبادت زاهد است زیرا عالم هم گلیم خود را از آب بیرون می کشد و هم جامعه را از گمراهی نجات می دهد.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: امیدواریم همه ما بتوانیم سربازان خوبی برای امام زمان (عج) باشیم./833/203/ب2

ارسال نظرات