۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۸۹۰۲۱
عضو مجلس خبرگان رهبری:

مدعیان حقوق بشر حامیان اصلی جنایات رژیم صهیونیستی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حمله به مسجد الاقصی را جزو پلیدترین جنایات اسرائیل عنوان کرد و گفت: سکوت مجامع جهانی و مدعیان حقوق بشر نمونه بارزی از حمایت آنها از رژیم جعلی اسرائیل است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان فرهنگی شهرستان قائمشهر، ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی را یادآور شد و ضمن تأکید بر خود سازی قبل از تذکر به دیگران گفت: مادامی که خود را تزکیه نکرده ایم نباید از دیگران عیب جویی کنیم.

 

وی با اشاره به مراتب امر به معروف و نهی از منکر، تذکر لسانی را وظیفه همگان دانست و افزود: این که می گوییم تذکر لسانی به این معنا نیست که عیوب دیگران را علنی کنیم، بلکه می بایست تا حدالامکان در خفا و با قول کریم این کار صورت گیرد.

 

امام جمعه قائمشهر فرامین رهبری را درباره عدم تضعیف جوانان انقلابی از سوی برخی از انسان های ناآگاه یادآور شد و بیان داشت: این که هر کس امر به معروف و نهی از منکر کرد او را افراطی بخوانیم صحیح نیست و بدانیم که فریضه امر به معروف و نهی از منکر واجبی است که اگر ترک شود بقیه واجبات هم از میان می رود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی حمله به مسجد الاقصی از سوی رژیم غاصب صهیونیست را از جمله پلیدترین جنایات این رژیم خواند و افزود: سکوت مجامع جهانی و مدعیان حقوق بشر نمونه بارزی در حمایت از این رژیم جعلی است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری دغدغه اصلی امام راحل را ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی عنوان کرد و با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تأکید بر تقویت جبهه مقاومت افزود: نباید فریب لبخند دشمن را خورد و یادمان نرود که آمریکا و هم پیمان هایش هشت سال از صدام در جنگ علیه ایران حمایت کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی بیداری اسلامی را ثمره انقلاب اسلامی ایران دانست و با اشاره به توطئه دشمن در جهت سرکوب آن، خاطرنشان کرد: بلایی که امروز گریبان‌گیر کشورهای اسلامی شده است عدم یکپارچگی و عدم داشتن رهبری بصیر و آگاه است.

 

امام جمعه قائمشهر با هشدار نسبت به رخنه فرهنگی دشمن تصریح کرد: دشمن فعالیت خود را در برابر قشر عوام جامعه از طریق ماهواره ها و رسانه های مسموم ادامه می‌دهد اما طبق فرمایش رهبری، در صدد است خواص را با نفوذ در دستگاه های تصمیم گیری و تصمیم سازی دچار اشتباه محاسباتی کند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که مسؤولان باید نسبت به توطئه های فرهنگی دشمنان هوشیارتر باشند، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مواقع شاهد حرکت های منفعلانه در برابر اقدامات ضد فرهنگی دشمنان از سوی مسؤولان هستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که هجمه های سازمان یافته فرهنگی دشمنان هر روز به شیوه ای تازه در جامعه اسلامی رسوخ می کند، تصریح کرد: متأسفانه امروز فرهنگ منحرف غربی در متن جامعه به ویژه خانواده های ایرانی نفوذ کرده و این مسأله بسیار خطرناک است./950/202/ب2

ارسال نظرات