۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۸۸۳۲۳
در هجدهمین دور گفت‌‌وگوی دوجانبه؛

«حزب الله» و «المستقبل» لبنان بر لزوم تداوم گفت‌‌وگوهای ملی تاکید کردند

خبرگزاری رسا ـ نمایندگان حزب الله و جریان «المستقبل» لبنان با تاکید بر لزوم تداوم گفت‌‌وگوی رؤسای فراکسیون‌های پارلمانی، درباره پرونده‌های داخلی به رایزنی پرداختند.
حزب الله و  حزب المستقبل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هجدهمین دور گفت‌‌وگوی نمایندگان حزب الله و جریان المستقبل لبنان شب گذشته در مقر دوم رییس پارلمان در منطقه «عین التینه» بیروت برگزار شد.

 

 نمایندگان المستقبل و حزب الله ضمن استقبال از دعوت «نبیه بری» رییس پارلمان برای برگزاری گفت‌وگوی رؤسای فراکسیون‌های پارلمانی با حضور «تمام سلام» نخست وزیر با هدف حل بحران‌های داخلی، تداوم این گفت‌وگوها در مرحله فعلی را تایید کردند.

 

بر اساس این گزارش، نمایندگان المستقبل و حزب الله در هجدهمین دور گفت‌وگوی دوجانبه درباره تحولات سیاسی از جمله موضوع بازفعالسازی نهادهای دولتی و دستیابی به راه حلی برای بحران‌های جاری در کشورشان رایزنی کردند.

 

بر اساس این گزارش، «نادر حریری» رییس دفتر «سعد حریری» رییس جریان المستقبل، «نهاد المشنوق» وزیر کشور و «سمیر الجسر» نماینده پارلمان به نمایندگی از جریان المستقبل و از طرف حزب الله نیز «حسین خلیل» معاون سیاسی دبیرکل حزب الله، «حسین الحاج حسن» وزیر صنعت و «حسن فضل الله» نماینده پارلمان در گفت‌وگوی دوجانبه حضور داشتند.

 

نخستین جلسه مشترک بین حزب الله و جریان المستقبل در دی ماه سال گذشته برگزار شده بود. این جلسات با استقبال بسیار گسترده سیاستمداران وآحاد مختلف مردم لبنان روبه‌رو شده و به اعتقاد ناظران سیاسی نقش برجسته‌ای در کاهش تنش‌های مذهبی در لبنان ایفا کرده است./1321/ب902/د

ارسال نظرات