۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۲۸۷۰۹۵
استاد حوزه علمیه بابل:

مسؤولان از سخنان و رفتارهای خلاف وحدت ملی پرهیز کنند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل با توصیه به مسؤولان برای پرهیز از سخنان و رفتارهای اختلاف افکنانه در کشور، گفت: مردم و مسؤولان با رصد خط نفوذ دشمن در کشور و تبعیت از دستورات هوشمندانه و راهبردی رهبری از سخنان جنجال آفرین و خدشه آور بر وحدت کشور اجتناب کنند.
عباس بابائيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه بابل عصر امروز در جمع فرماندهان پایگاههای بسیج بابلکنار با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام داخلی در کشور، اختلاف افکنی را موجب تضعیف کشور در مواجهه با دشمنان عنوان کرد و گفت: دستگاه محاسباتی دشمن در موضوع برجام خط اختلاف افکنی داخلی را طرح ریزی کرده است تا مواضع ایران در سطح بین المللی و در مقابل فشارهای دشمن به پایین ترین سطح ممکن برسد.

 

وی با توصیه به مسؤولان برای تنظیم ادبیات گفتاری و رفتاری خود بر اساس خط مشی مقام معظم رهبری افزود: مسؤولان باید مواظب باشند تا در دام هوشمندانه و پیچیده دشمنان برای تغییر در ساختار محاسباتی کشور نیفتند.

 

 

مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی سپاه، نظام جمهوری اسلامی را دارای ساختاری فکری و سیاستی مبتنی بر آموزه های دینی و الهی دانست و خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی دارای یک منظومه فکری اسلامی است که بعد از گذشت سالها همچنان در دنیا، دارای جذابیت و طراوت و تازگی است و نباید به راحتی این سرمایه به دست آمده از برکت امام راحل و فداکاری شهدا را از دست داد.

 

 

وی ادامه داد: نفی ظلم و استکبار و استبداد، عزت ملی و اسلامی، استقلال فکری، سیاسی و اقتصادی و اتکال به قدرت و یاری الهی از اجزای منظومه فکری و جهان بینی نظام جمهوری اسلامی است.

 

 

حجت الاسلام بابائیان به فشارهای دوباره غرب برای متهم کردن ایران به نقض حقوق بشر پس از توافقنامه هسته ای اشاره کرد و اظهار داشت: غرب به ویژه آمریکا با سابقه گسترده نقض حقوق بشر و حمایت از رژیم های مستکبر و مستبد تروریست از جمله در منطقه غرب آسیا نمی تواند داعیه دار حقوق بشر در دنیا باشد.

 

 

وی به تفسیر دوگانه غرب از حقوق بشر اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی در راستای منافع خود حقوق بشر و تروریست را تفسیر می کند که نمونه بارز آن حمایت گسترده از کشتار ملت مظلوم یمن از سوی رژیم مرتجع آل سعود و نیز در موضوع فلسطین و رژیم اشغالگر قدس است.

 

 

استاد حوزه علمیه بابل نقشه دشمنان را برای نفوذ در کشور معطوف به مسائل داخلی ندانست و تصریح کرد: آمریکا با پیگیری خط نفوذ بعد از توافقنامه هسته ای درصدد از هم پاشاندن جبهه مقاومت و گروه های آزادی بخش در منطقه و جهان است زیرا امروز ایران اسلامی الگوی مقاومت در جهان محسوب می شود.

 

 

وی آمریکا را غیر قابل اعتماد دانست و تاکید کرد: باید راه نفوذ دشمن را ببندیم زیرا هنوز ادبیات تهدید از گزینه های آمریکا علیه ایران، علی رغم توافقنامه هسته ای برداشته نشده است.

 

 

حجت الاسلام بابائیان با برشمردن اهداف نفوذ آمریکا در ایران گفت: مهار ایران در منطقه، جلوگیری از خود کفایی ملت، تقویت شبکه های حامیان غرب و دو قطبی کردن فضا در کشور و جلوگیری از تبدیل ایران به عنوان الگوی مبتنی بر مکتب جهان ساز اسلام از جمله اهداف دشمنان به ویژه آمریکا در خط نفوذ در کشور است.

 

 

وی به توجه غربیها به ویژه آمریکا و انگلیس به موضوع قومیت های مختلف در کشور اشاره کرد و افزود: هوشیاری و بصیرت همگانی و به ویژه مسؤولان در پیروی از رهبر معظم انقلاب و پرهیز از سخنان جنجال آفرین و خدشه آور بر وحدت کشور مهم است./1313/202/ب1

ارسال نظرات