۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۲۸۶۶۶۴

کارگاه مهارت بیان تفسیر در کرمان ویژه طلاب و روحانیان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ کارگاه آموزشی مهارت های بیان تفسیر به همت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و برادران استان کرمان برای طلاب و روحانیان برگزار شد.
حجت الاسلام محمد سلطاني معاون آموزش مؤسسه التمهيد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمد سلطانی، استاد دوره آموزش مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم از برگزاری این دوره به همت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و برادران استان کرمان با همکاری مؤسسه التمهید خبر داد.
 
وی اظهار داشت: این دوره به هدف آشنایی بیشتر طلاب و روحانیان با منابع مورد نیاز تفسیر و ترجمه و همچنین انضباط ذهنی آن ها در عرضه هماهنگ مباحث تفسیری قرآن برگزار می شود؛ اگر طلاب و روحانیان مباحث این دوره را به خوبی فرا بگیرند می‌توانند تفسیر موفقی به عموم مردم از قرآن ارائه بدهند.
 
این استاد حوزه علمیه تأکید کرد: کارگاه در دو واحد درس شامل 18 ساعت مباحث نظری و 14 ساعت تمرین برنامه ریزی شده است؛ محتوای آموزشی آن نیز آشنایی با غرض و شناسه سوره و مهارت هایی برای بیان شیوا و عمومی تفسیر است.
 
وی تأکید کرد: این دوره که برای طلاب خواهر و برادر کرمانی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان کرمان برگزار شد مورد استقبال طلاب و روحانیان قرار گرفت و عصر امروز به پایان رسید./9704/203/ب2
ارسال نظرات