۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۲۸۲۲۲۳
نتانیاهو:

دستور حمله به اسرائیل از سوی فرماندهان ایرانی صورت می‎گیرد

خبرگزاری رسا ـ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید: کشورهایی که برای آغوش گرفتن ایران هجوم می‌برند باید بدانند که فرمانده ایرانی است که دستور حمله به اسرائیل را به این گروه داد.
نتانياهو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، اندکی پس از حملات هوایی و زمینی نظامیان این رژیم به سوریه، در بیانیه‌ای گفت: این هفته گفتم که هر کس سعی کند به ما آسیب بزند، به او صدمه خواهیم زد و این کاری است که انجام دادیم.

 

نتانیاهو افزود: ارتش اسرائیل گروهی که حملات راکتی را انجام داده بود، و نیروهای سوری که از این گروه حمایت می‌کردند، را هدف قرار داده‌اند. ما قصد نداریم حوادث را تشدید کنیم، اما خط‌مشی ما همانی که بوده باقی می‌ماند.

 

شب گذشته نیروهای ارتش صهیونیستی دستکم 14 هدف را در سوریه بمباران کردند.

 

نتانیاهو در بیانیه‌اش همچنین قدرت‌های جهانی را که با ایران توافق هسته‌ای منعقد کرده و اکنون در حال افزایش مراودات اقتصادی و دیپلماتیک با این کشور هستند را مورد انتقاد قرار داد.

 

وی گفت: کشورهایی که برای در آغوش گرفتن ایران هجوم می‌برند باید بدانند فرمانده ایرانی است که دستور حمله به اسرائیل را به این گروه داد.

 

نتانیاهو امروز (جمعه) به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی دستور داد نامه‌ای به دولت‌های غربی ارسال کرده و در آن مدعی شود که اسرائیل "اطلاعات قابل اعتمادی داری که این حمله از سوی جهاد اسلامی فلسطین و با دستور مستقیم سعید ایزدی، از اعضای سپاه پاسداران ایران، انجام گرفته است."/982/ب101/د

ارسال نظرات