۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۲۷۶۹۸۲
جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء:

پیشرفت در عرصه فرهنگی نیازمند تشکیل جبهه و تشکل است

خبرگزاری رسا ـ جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء با بیان این که پیشرفت در عرصه فرهنگی نیازمند تشکیل جبهه و تشکل است، گفت: عرصه جنگ نرم به حدی سرعت گرفته که دیگر نباید به راحتی از کنارش گذشت و باید بدانیم با اینکه سربازان این جبهه فراوانند اما به صورت متشتت و پراکنده می جنگند در حالی که سال ها است مقام معظم رهبری تاکید بر تشکیل جبهه و تشکل دارند.
سيد احمد عبودتيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، سید احمد عبودتیان، جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا، عصر امروز در دومین همایش اصحاب عشق در سالن اتحادیه انجمن های دانش آموزی کرمان در جمع فعالان فرهنگی استان کرمان با اشاره به توجه مقام معظم رهبری به مبارزه با جنگ نرم، گفت: انگار امروز بعد از 26 سال به هم رسیدیم، چرا که طبق فرمایش رهبری این جنگ درست سال 67 آغاز شده و ایشان صحنه نبرد نرم را می دیدند و همواره هشدار می دادند اما ما امروز متوجه اوج کار شدیم.

 

وی افزود: عرصه جنگ نرم به حدی سرعت گرفته که دیگر نباید به راحتی از کنارش گذشت و باید بدانیم با اینکه سربازان این جبهه فراوانند، اما به صورت متشتت و پراکنده می جنگند در حالی که سال ها است مقام معظم رهبری تأکید بر تشکیل جبهه و تشکل  دارند.

 

عبودتیان تصریح کرد: در کار تشکیلاتی باید بسیار توجه کنیم که حساسیت روی اشخاص موجب عدم شکل گیری تشکل نشود و کار را به تأخیر نیندازد.

 

وی با اشاره به سخنان رهبری در عید سعید فطر، ابراز داشت: تمام سخنان ایشان حاکی از دانایی و هوشیاری ایشان نسبت به امور مختلف است، از این رو به جای حساسیت بر سر مسأله هسته ای ببینیم، ما کجای کار هستیم و تا چه حد پشتوانه ولایتیم.

 

جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء در پایان از تلاش های تمامی فعالان فرهنگی سطح استان کرمان قدردانی کرد و افزود: کرمان یکی از استان های پر تلاش در عرصه فرهنگی است و همواره در تلاش بوده که زیر سایه رهنمودهای رهبری پیش رود، از این رو امیدواریم که در سال های آینده شاهد موفقیت های روز افزون ایشان باشیم./9703/پ203/ح

ارسال نظرات