۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۷۵۳۸۱
به همت مؤسسه ریحانة النبی؛

مراسم اختتامیه کلاس های حجاب در ارومیه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم اختتامیه کلاس های حجاب ریحانة النبی در مسجد عمار ارومیه برگزار شد.
حجاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، کلاس های حجاب ریحانة النبی که از ابتدای رمضان امسال در مسجد عمار ارومیه برگزار می شد، بعد از ظهر پنجشنبه به پایان رسید.

 

حجت الاسلام میرفتحی زاده، مسؤول شعبه ارومیه ریحانة النبی در این مراسم، اظهار داشت: کودکان خود را با مساجد مانوس و برای آینده نگری تربیت کنیم، چراکه بسیاری از بزرگان و مسؤولان ما در کشور تربیت شدگان همین مساجد هستند.

 

وی افزود: آیه ای که در آن خدای متعال از مومنان می خواهد با زینت های خود به مساجد بیایند منظور زینت ظاهری مانند طلاوجواهرات نیست، بلکه زینت های درونی به ویژه فرزندان هر شخص است، چون فرزندان مان بهترین زینت های ما هستند.

 

مسؤول شعبه ارومیه ریحانة النبی اضافه کرد: تلاش ما باید در مسیر یاری رساندن به کسانی باشد که در مسیر ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) گام برمی دارند، باید برای فرهنگ کشور هزینه کنیم تا ثمرات آن را در جامعه شاهد باشیم.

 

وی مهندسی فرهنگی را یکی از ملزومات جامعه ما دانست و گفت: اینکه در مساجد همه گروه ها و اقشار جامعه با هم در یک جا جمع شوند و همه از یک سخنرانی و یک نحوه تربیت بهره مند شوند، امر درستی نیست و باید بین اقشار مختلف دسته بندی کرد و برای هر گروهی متناسب با سلایق و علایق آن گروه برنامه تولید کرد.


حجت الاسلام میرفتحی زاده شیوه تربیت کودکان را مغایر با بزرگسالان عنوان و اضافه کرد: کودکان مان را باید طوری تربیت کنیم که روشن بین و آینده نگر تربیت شوند و تلاش ما نیز از تشکیل کلاس های حجاب و مانند آن بر همین راستا است.

 

وی تربیت صحیح کودکان را روشی دقیق برای مقابله با تهاجم فرهنگی اعلام و ابراز کرد: برای اینکه کودکان مان را در مقابل برنامه های فرهنگی دشمنان اسلام واکسینه کرده و برای آنان محیط آموزشی و تفریحی مناسبی فراهم سازیم، لازم است که هزینه کرده و در این مسیر تلاش کنیم.

 

مسؤول شعبه ارومیه ریحانة النبی در پایان گفت: اگر فرزندان ما از همان کودکی درست تربیت شده و با معارف دینی آشنایی دقیقی داشته باشند، در این صورت بر تمام محیط هایی که وارد می شوند تاثیر مثبت گذاشته و از اثرپذیری منفی ممانعت می کنند./936/پ202/ب4

ارسال نظرات