۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۷۵۱۸۴
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خبر داد؛

آمادگی بیش از 200 مسجد بروجرد برای برپایی نماز عید فطر

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی بروجرد از آمادگی بیش از 200 مسجد روستایی و شهری بروجرد برای برپایی نماز عید فطر در این شهرستان خبر داد و گفت: عید فطر، عید ذکر و فرصتی است برای این که به فکر محرومان باشیم.
نماز عيد فطر

حجت الاسلام صادق جعفر پور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای بازیافتن خویش و خودسازی بیان کرد و  عنوان داشت: این ماه بهترین فرصت برای نزدیکی به خدای متعال است.

 

وی با بیان این که ماه مبارک رمضان ضیافتی برای تناول از مائده تقوا است، افزود: پایان این ماه مهمانیِ خداوند، عید فطر است.

 

عیدفطر، عید توبه و تهذیب نفس است

حجت الاسلام جعفرپور عید سعید فطر را عید توبه و تهذیب نفس بیان کرد و افزود: عید فطر، عید ذکر و فرصتی است برای این که به فکر محرومان باشیم.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در ادامه تصریح کرد: عید سعید فطر، سپاس نعمتی است که در ماه مبارک رمضان نازل شده است. 

 

وی با اشاره به این که مردم بروجرد با شور و اشتیاق خاصی از هم اکنون برای برپایی با شکوه نماز عید سعید فطر آماده هستند، این آمادگی را در مساجد شهری و روستایی به وضوح می توان مشاهده کرد.

 

حجت الاسلام جعفر پور با بیان این که هیچ لذتی بالاتر از لذت عشق به عبادت و بندگی  خالصانه خداوند نیست، اظهار داشت: نماز عید فطر تجلی بندگی خالصانه خداوند است.

 

وی خاطرنشان کرد: آنچه را در ماه مبارک رمضان فراگرفته ایم، باید در دیگر ماه های سال در زندگی شخصی و اجتماعی خویش استفاده کنیم./9459/ت302/ح

ارسال نظرات