۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۷۴۶۸۲

تشرف یک ایتالیایی به دین مبین اسلام

خبرگزاری رسا ـ مرد ایتالیایی که سفرهای مختلفی در کشور جهت آشنایی با دین مبین اسلام انجام داده است، در سفر به استان لرستان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به دین مبین اسلام تشرف یافت.
دين اسلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، «جاکم مو ماریا تابی تا» مرد ایتالیایی که در رشته زمین شناسی فعالیت می کند، پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بزرگترین تصمیم زندگی خویش را گرفت.

 

این مزد 30 ساله ایتالیایی بیان کرد: با سفر به ایران و آشنایی با دین اسلام و همچنین خواندن برخی کتاب های مرتبط، به دین اسلام علاقه مند شدم.

 

اسلام تضمین کننده سعادت دنیا و آخرت انسان است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان مزایا و جامعیت دین اسلام نسبت به دیگر ادیان بیان داشت: اسلام تضمین کننده سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت انسان است.

 

وی در ادامه با بیان احکام و دستورات نورانی اسلام خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام کامل ترین دین الهی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به احکام اسلام یادآور شد: در دین مبین اسلام هیچ دستور و تعلیمی بدون حکمت و دلیل نیست.

 

وی با اشاره به جامعیت دین مبین اسلام در این زمینه نیز آیاتی از قرآن کریم را در حضور مرد ایتالیایی تلاوت کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که در سایه تعالیم دین مبین اسلام می توان در مسیر تعالی قرار گرفت و به کمال دست یافت، خطاب به مهمان ایتالیایی خویش گفت: تشرف به دین اسلام در ماه مبارک رمضان آغازی مناسب است تا ماه مبارک رمضان در سال جاری، برای این تازه مسلمان رنگ و بوی ماندگار بگیرد.

 

گفتنی است، با ترجمه سخنان نماینده ولی فقیه در لرستان، «جاکم مو ماریا تابی تا»، مرد 30 ساله ایتالیایی افزود: آمادگی کامل در جهت پذیرش آیین آسمانی و دین مبین اسلام را دارد.

 

براساس این گزارش، «جاکم مو ماریا تابی تا»، مرد تازه مسلمان شده ایتالیایی نخستین نمازش را در ماه مبارک رمضان در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان اقامه کرد و از سوی امام جمعه خرم آباد یک جلد کتاب قرآن و برخی از کتاب های تألیف شده از سوی حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی هدیه گرفت./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات