۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۷۱۳۲۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

طرح بینات 18 در لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری طرح بینات 18 در شهرستان های لرستان خبر داد و گفت: مراسم جزءخوانی قرآن نیز در ماه مبارک رمضان با محوریت «با قرآن در رمضان» نیز در 11 شهرستان استان برگزار می شود.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان از سوی تبلیغات اسلامی لرستان، بیان داشت: دوره های صحیح‌خوانی قرآن که ترکیبی از روخوانی، روان‌خوانی و فصیح‌خوانی است در ماه مبارک رمضان، در مساجد لرستان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری طرح تفسیر سوره اسراء در قالب طرح بینات 18 افزود: این طرح در همه شهرستان های لرستان برگزار می شود.

 

حجت‌الاسلام مهدوی تصریح کرد: محافل انس با قرآن کریم نیز با حضور قاریان مصری و کشوری در لرستان در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

وی در ادامه یادآور شد: مراسم جزءخوانی قرآن نیز در ماه مبارک رمضان با محوریت «با قرآن در رمضان» نیز در 11 شهرستان استان برگزار می شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان طرح قرآنی 1449 را از دیگر برنامه های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی در استان بیان کرد و افزود: این طرح در زمینه حفظ و تفسیر سوره مبارکه یاسین برگزار می شود.

 

وی در ادامه یادآور شد: این طرح قرآنی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان با شبکه قرآنی، به صورت سراسری پخش خواهد شد.

 

حجت الاسلام مهدوی یادآور شد: در برگزاری این طرح قرآنی، با هماهنگی های سازمان تبلیغات، هزار و 200 نفر حضور دارند.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی تسنیم نیز در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: این مسابقات با محوریت حفظ 15 جزء، حفظ کل قرآن و مفاهیم آیات عمومی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت./9459/ت302/ح

ارسال نظرات