۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۲۶۵۵۵۹
شهردار جدید قم:

مدیریت جهادی راه رسیدن به اهداف عالیه است

خبرگزاری رسا ـ شهردار جدید قم گفت: با مدیریت جهادی می توان به اهداف عالیه رسید، مسؤولان در جمهوری اسلامی ایران باید به دنبال توفیقات الهی باشند؛ اگر نیت ها الهی باشد می توان به توفیقات الهی دست پیدا کرد.
سقائيان نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار جدید قم عصر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید قم که در سالن همایش شهداری قم برگزار شد، با تقدیر و تشکر از اعتماد شورای اسلامی شهر قم گفت: امیدوارم در مسیر خدمت به مردم قم موفق باشم.


وی افزود: امروزه شهرداری ها صرفا یک ارگان خدماتی نیستند بلکه در کنار مسائل خدماتی در امور اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیز حضور دارند، شهرداری ها نزدیک ترین نهاد مرتبط با مردم هستند از همین رو اعتماد مردم به شهرداری بسیار مهم است.


شهردار جدید قم با بیان این که اقبال مردم به نظام از دریچه شهرداری ها اتفاق می افتد، اظهار داشت: از نظر ارتباط با مردم شهرداری نزدیک ترین نهاد بوده و از زمان تولید تا مرگ با انسان ها ارتباط دارد از همین رو باید هموراه باید به ارتباط با مردم توجه شود.


وی ادامه داد: پشتوانه اصلی حرکت شهرداری ها اعتماد مردم است، از همین رو هر اندازه کار صورت گیرد اما اعتماد مردم جلب نشود بی فایده است، بودجه شهرداری از مردم تأمین می شود بر این اساس باید اعتمادآن ها را جلب کرد.


سقائیان نژاد با بیان این که بقای شهرداری به مشارکت مردم است، ابراز داشت: شهرداری ها و مردم همانند ماهی و آب هستند، شهرداری ها همانند ماهی در اقیانوس بی کران ملت تنفس می کنند.


وی با اشاره به این که 20 ماه برای کار فرصت داریم، عنوان کرد: متأسفانه برنامه ریزی استراتژی و کلان برای شهر قم وجود ندارد، در این مدت کوتاه باید مسأله محور و پروژه محور عمل کنیم؛ بحث های خدمات شهری جای کار بسیار دارد.


شهردار جدید قم خاطرنشان کرد: شهرداری قم حدود 1200 میلیارد تومان بدهکار است، البته ظرفیت برای جبران این مقدار بدهی وجود دارد اما کمک رییس مجلس و دیگران و همچنین وجود برنامه قوی سبب تسویه بدهی ها می شود.


وی اضافه کرد: با مدیریت جهادی می توان به اهداف عالیه رسید، مسؤولان در جمهوری اسلامی ایران باید به دنبال توفیقات الهی باشند؛ اگر نیت ها الهی باشد می توان به توفیقات الهی دست پیدا کرد، از حضرت معصومه(س) طلب می کنم که بتوانم خادم خوبی برای مردم قم باشم.


سقائیان نژاد با بیان این که فضای خوب همدلی و همزبانی در بین مسؤولان استان و شهر قم وجود دارد، گفت: با وجود همدلی و همزبانی بین مسؤولان قطعا خداوند نیز در بهتر اجرا شدن کارها انسان را یاری می کند./1323/پ202/ی

ارسال نظرات