۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۲۶۴۵۵۶
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد؛

نمایشگاه‌های تحولات یمن و قابلیت‌های انرژی هسته‌ای در نیمه شعبان برپا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ‌ معاون فرهنگی مسجد جمکران با اشاره به رسالتی که مسؤولان این مسجد در روشنگری مردم نسبت به مسائل سیاسی روز دارند، گفت: از این‌رو برنامه‌هایی که در قالب نمایشگاه صورت می گیرد تحولات منطقه را از جمله یمن و قابلیت‌های انرژی هسته‌ای را به تصویر خواهد کشید.
نشست خبري اعلام برنامه هاي نيمه شعبان جمکران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران امروز در نشست اعلام برنامه‌های فرهنگی نیمه شعبان اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای انجام مراسم عبادی و حضور شاعران در مسجد جمکران از جمله برنامه‌های فرهنگی ما در نیمه شعبان است.


وی گفت: آنچه تا کنون از نظر سنجی‌ها برداشت شد، این است که 70 درصد از مردم به صورت خانوادگی برای زیارت به مسجد مقدس جمکران می‌آیند؛ بنابراین برنامه‌های متنوعی برای خانواده ها در نظر گرفته ایم از جمله آن‌ها برگزاری کارگاه های مهدوی است.


حجت الاسلام ابراهیمی افزود: در زمان کنونی نباید از مسائل روز دنیا بی بهره بود و مسجد مقدس جمکران با برنامه‌هایی که در قالب نمایشگاه صورت می گیرد تحولات منطقه را از جمله یمن و قابلیت‌های انرژی هسته‌ای را به تصویر خواهد کشید.


معاون فرهنگی مسجد جمکران تصریح کرد: پرده‌خوانی، برگزاری نمایشگاه، تبلیغ چهره به چهره و برگزاری همایش سفیران آفتاب با حضور مهمانانی از کشورهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی از دیگر برنامه های فرهنگی مسجد جمکران برای جوانان به است.


وی در پایان با اشاره به حضور مبلغان در فعالیت‌های فرهنگی این مسجد مقدس افزود: در چند سال اخیر؛ این مسجد با به کار گیری 150 نفر از اساتید حوزه و کارشناسان مذهبی در زمینه حلقه‌های معرفتی و مشاوره ارتباط گرفته است./978/پ203/ف

ارسال نظرات