۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۲۶۴۰۹۰
با امضای طوماری صورت گرفت؛

انتشار فکت شیت ایرانی از سوی نمازگزاران جمعه قم

خبرگزاری رسا ـ نمازگزاران شهر مقدس قم با امضای طوماری ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای، گزاره برگ( فکت شیت) ملی در مسائل هسته ای را منتشر کردند.
نماز جمعه عبادي سياسي قم نماز جمعه عبادي سياسي قم

به گزارش خبرنگار خبرگزار رسا، نمازگزاران شهر مقدس قم با امضای طوماری ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای، گزاره برگ( فکت شیت) ملی در مسائل هسته ای را منتشر کردند.


متن طومار که به امضای صدها نفر رسیده، به شرح زیر است:


باسمه تعالی


ما امضا کنندگان این طومار که قطره ای کوچک از اقیانوس خروشان ملت ایران می باشیم، بر اساس اندیشه های ناب حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح آن حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) و بر اساس آرمان ها، اصول و اهداف والای انقلاب اسلامی، ضمن حمایت از دولت و تیم مذاکره کننده تقاضا داریم منافع ملی و تعالی و عظمت ملت رشید ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و مراقب عهد شکنی، فریب و خدعه شیطان بزرگ و مزدوران آن ها باشند.


در همین ارتباط و برای اطمینان از نتایج مذاکرات ما وظیفه خود می دانیم که گزاره برگ ملی خود را در مقابل گزاره برگ جعلی آمریکا منتشر کنیم تا همه مردم جهان واقعیت را بدانند و معلوم باشد که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد مقصر آمریکاست.


(گزاره برگ ملی هسته ای)
ما ملت ایران با تأسی به رهبر حکیم خود و با تأکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور با انتشار این گزاره برگ ملی شرط هر گونه توافق هسته ای را رعایت اصول زیر می دانیم:


اصل یکم: تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و همزمان با امضای توافقنامه کاملا لغو(نه تعلیق) شود.


اصل دوم: دستاوردهای هسته ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ و تقویت گردد.


اصل سوم: هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان وجود نداشته باشد.


اصل چهارم: هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی اعمال نشود.


اصل پنجم: هیچ گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست.


اصل ششم: توافق هسته ای باید بازگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن، ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.


ما اعلام می داریم منافع و عزت کشور و شش اصل فوق باید در توافقنامه هسته ای رعایت شود و گرنه مصداق توافق بد است و یک قرار داد تحمیلی، استعماری و غیر قانونی و نامشروع است و هیچکس از طرف ملت ایران اجازه امضای قرار دادی بدون رعایت اصول شش گانه فوق را ندارد./1323/پ202/ج

ارسال نظرات