۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۲۶۳۶۶۳
در پی یورش حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه؛

جبهه العمل اسلامی لبنان نسبت به ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ جبهه العمل اسلامی لبنان امروز طی بیانیه‎ای، تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه را به شدت محکوم ساخت.
جريان العمل اسلامي لبنان

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان امروز طی بیانیه‎ای به تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.


در این بیانیه آمده است: سران رژیم اشغالگر صهیونیستی مسؤول حملات وحشیانه امروز به مردم مظلوم نوار غزه هستند.


جبهه العمل اسلامی لبنان نسبت به آغاز ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی در نوار غزه هشدار داد و خاطرنشان کرد که جریان مقاومت فلسطین به طور طبیعی حق دارد که هرنوع پاسخی را به تجاوزات دشمنان علیه خاک کشورش دهد.


جبهه العمل اسلامی لبنان در بخش دیگر بیانیه خود از مجامع بین المللی، سازمان‎های حقوق بشر و حاکمان کشورهای عربی خواست که با مداخله سریع در فلسطین مانع از آغاز جنگ جدید در این کشور شوند.


در این بیانیه تاکید شده است که آغاز جنگ در فلسطین به معنای آغاز کشتار و تخریب منازل مردم مظلوم در غزه است.


شایان ذکر است رژیم اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز چهار حمله هوایی به نوار غزه انجام داد.

 

جنگنده های رژیم صهیونیستی علاوه بر فرودگاه بین المللی تخریب شده غزه واقع در شرق رفح، اردوگاه النصیرات و هم چنین پایگاه‎هایی در دو شهر دیر البلح و خان یونس واقع در مرکز و جنوب غزه را هدف قرار دادند.

وزارت امور داخلی نوارغزه با اشاره به این حملات خواهان تخلیه مراکز امنیتی و دولتی شد، و از ساکنان نیز خواست شدیدا مراقب بوده واحتیاط کنند.


پس از حملات 50 روزه سال 2014 به غزه که حدود 2200 شهید برجا گذاشت، این سومین حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه است./994/ب902/ک

ارسال نظرات