۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۲۶۲۶۲۲
فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر:

اطاعت از ولایت فقیه رمز موفقیت سپاه است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اطاعت از ولایت مطلقه فقیه رمز پیروزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران های مختلف بوده است.
سردار فتح الله جميري، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر پیش از ظهر امروز در نشستی که به مناسبت میلاد امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل(ع) و امام سجاد(ع) در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: سپاه از بدو تاسیس تاکنون در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی با تمام توان با پیچیدگی های دشمنان انقلاب مقابله کرده و دراین راه با اطاعت پذیری محض از ولایت مطلقه فقیه سبب شده که نقشه های آنان علیه انقلاب کارگر واقع نشود.

 

سردار جمیری با اشاره به گفته هنری آلفرد کیسینجر دیپلمات معروف آمریکایی و مشاور اسبق امنیت ملی رییس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه چند دهه است که ما در ایران به دنبال این هستیم که با یک دولت مواجه باشیم اما هنوز موفق نشده ایم، افزود: عدم تحقق این خواسته به دلیل آن است که انقلاب اسلامی، سپاه پاسدارانی دارد که در قالب دولت ها نمی گنجد.

 

وی به افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: حزب توده از پیچیده ترین تشکل هایی بود که در طول تاریخ بشریت ایجاد شده و بیش از 40 سال سابقه فعالیت تشکیلاتی دقیق و سازمان یافته داشت که سپاه توانست فقط در طول یک شب طومار آن را در کل کشور درهم بپیچید.

 

وی سرنگونی و پاکسازی غائله های کردستان، ترکمن، خلق عرب و مجاهدین خلق را از دیگر افتخارات سپاه خواند و تصریح کرد: هر کدام از این غائله ها، هر کشور یا انقلابی را می توانست سرنگون سازد اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ایثار و جانفشانی و تقدیم شهدای زیادی این غائله ها را یکی پس از دیگری خنثی و نابود کرد.

 

سردار جمیری به ایثارگری های پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: نقش سپاه در دوران دفاع مقدس، خودش به تنهایی یک تاریخ است که سالیان سال به طول می انجامد تا زوایای مختلف این نقش بی بدیل برای همگان آشکار شود.

 

وی در ادامه سپاه را یک نهاد مبارک و توانمندی خواند که می بایست با تلاش و پشتکار خواسته مقام معظم رهبری را در خصوص ایجاد تمدن نوین اسلامی محقق سازد.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) در بخش دیگری از سخنان خود به دلایل حملات وحشیانه کشورهای استکباری و حامیان آنها علیه مردم مظلوم سوریه، لبنان، عراق و افغانستان و دیگر بلاد اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی و همچنین اضمحلالی که کشورهای غربی دچار آن شده اند، از جمله این دلایل است.

 

وی با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی می بایست نسبت به مسائل داخلی و خارجی اشرافیت کامل و قدرت تحلیل دقیق مسائل را داشته باشند، تا بتواند به موقع عکس العمل لازم را به منصه ظهور رسانند، ابراز امیدواری کرد: تمامی این تحولات جهانی به نفع اسلام و انقلاب اسلامی رقم خورده و به یاری خدا و استمرار بر روحیات انقلابی و اطاعت از ولایت فقیه زمینه تمدن نوین اسلامی به دست پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد شود.    

 

گفتنی است، در پایان این مراسم یکی از مداحان اهل بیت(ع) به مدیحه سرایی پرداخت./833/پ202/ب4

ارسال نظرات