۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۶۱۸۳۶
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

اکثر مشکلات افراد در زندگی از بی توجهی به قرآن نشأت می‌گیرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان این‌که قرآن همواره درس خودسازی به انسان می دهد و ایمان را تقویت می کند، گفت: اکثر مشکلات افراد در زندگی از بی توجهی به قرآن نشأت می‌گیرد.
حجت الاسلام حسيني اراکي، مديرکل اوقاف و امور خيريه استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حسینی اراکی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، پیش از ظهر امروز  با حضور در مراسم محفل انس با قرآن کریم که در امامزاده ابراهیم(ع) این استان برگزار شد، اظهار داشت: تمام مسلمانان موظف هستند که قرآن را بشناسند و به دستورات آن عمل کنند.


حجت الاسلام حسینی اراکی با اشاره به اینکه قرآن تنها برای تلاوت کردن آن نیست، تصریح کرد: بیشتر مشکلات انسان ها، از بی توجهی به مفاهیم و مطالب نورانی قران کریم نشأت می گیرد و در نتیجه از راز و رمزهای این کتاب آسمانی محروم می مانند.


این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به عمل کردن به دستورات قرآن، اظهار داشت: داستان های قرآن، مسیر هدایت بشر را مشخص می کند و همواره درس خودسازی به انسان می دهد و ایمان را تقویت می‌کند.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، بیان داشت: هر مسلمان باید روزانه توجه بیشتری به قرائت و عمل به رهنمودهای قرآن داشته باشد چرا که عمل به دستورات قرآن، انسان را به سعادت می‌رساند.


وی با اشاره به جنایات آل سعود در کشور یمن، گفت: قطعا مردم مقاوم یمن با سابقه ای که دارند در مقابل اقدامات ددمنشانه آل سعود مقاومت خواهند کرد و بینی آن ها را به خاک می مالند.


حجت الاسلام اراکی خاطرنشان کرد: جنایات آل سعود در یمن دقیقا شبیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است، که کودکان و زنان را به فجیع ترین شکل قتل عام می کنند.


وی در پایان افزود: برگزاری محافل انس با قرآن، حرکت ارزشمندی در مسیر ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است و برگزاری این مراسم در بقعه امامزاده ابراهیم(ع) با هدف تکریم و شناساندن امامزادگان به مردم، انجام شده است./857/پ202/ح

ارسال نظرات