۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۲۵۸۰۲۳
دادستان کل کشور در بوشهر:

برای مقابله با زمین خواری و قاچاق کالا باید اراده جدی ایجاد شود

خبرگزاری رسا ـ دادستان کل کشور گفت: قانون دستگاه قضا را مکلف کرده است و یک اراده جدی در حل پرونده های قاچاق کالا، زمین خواری و فساد اقتصادی می طلبد.
سخنراني حجت السلام رييسي دادستان کل کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیران دادگستری استان بوشهر، استان بوشهر را از استان‌های مهم و استراتژیک کشور دانست، و گفت: استان بوشهر در حوزه نفت و انرژی و صادرات و واردات کالا جایگاه مهمی به خود اختصاص داده است.
 
وی افزود: در نقاط مرزی کشور و در گمرکات و حاشیه خلیج فارس افزایش پرونده های قاچاق کالا است که یکی از وظایف دستگاه قضا رسیدگی به حل پرونده ها و اجرای قانون است.
 
دادستان کل کشور با اشاره به این که در پرونده هایی که تشکیل می شود فساد اقتصادی وجود دارد اظهار داشت: قانون دستگاه قضا را مکلف کرده است و یک اراده جدی در حل پرونده های قاچاق کالا، زمین خواری و فساد اقتصادی می طلبد.
 
وی به پیام هشت ماده ای مقام معظم رهبری که منشور جامع مبارزه با فساد اقتصادی است اشاره کرد و افزود: تکلیف دستگاه های نظارتی و قضاوتی ایجاب می کند و اقداماتی و مقدماتی می طلبد که این پرونده ها پیگیری و رسیدگی شود تا هم اعتماد مردم نسبت به دولت و دستگاه قضا ایجاد شود و هم رضای خداوند متعال باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با قدردانی از دکتر بحرانی بیان کرد: موفقیت مدیران دستگاه های و نهادها بدون مشارکت کارکنان امکان پذیر نیست و در این امر نقش کارکنان دستگاهها در موفقیت مدیران بسیار مهم و تاثیر پذیر است./833/پ203/ج
ارسال نظرات