۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۲۵۶۲۳۰
امام جمعه ماهشهر:

اتحاد ارمغان همدلی و هم زبانی ملت و دولت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ماهشهر با اشاره به اهمیت حفظ دستاوردهای سال های پیشین اظهارداشت: شعارهای که در سال های گذشته مطرح شد دستاوردهای به همراه داشت که اتحاد از جمله آن ها است.
حجت الاسلام غبيشاوي

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر کینه ورزی های استکبار جهانی ابرازداشت: اتحاد ملت ولایت‎مدار ایران در سایه همدلی و هم زبانی میان دولت و ملت حاصل می شود.

وی افزود: کشورهای مستکبر غربی و شرقی برای ناکام گذاشتن ملت ایران و ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ اقدامی کوتاهی نکرده و همواره در تلاش بودند تا در برابر پیشرفت ملت ایران مانع تراشی کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی اسلام و انقلاب را مکمل یکدیگر توصیف و عنوان کرد: ماهیت عزت ملت ایران حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تلاش برای فراگیر شدن اسلام است.

وی گفت: رژیم های دست نشانده استکبار در منطقه بزرگ ترین مانع برای انتشار اسلام ناب محمدی هستند.

امام جمعه ماهشهر پیروزی های ملت ایران و صبر و استقامت آن ها در برابر دشمنان را نتیجه روشن لبیک گفتن آن ها به رهبری توصیف و عنوان کرد: نام ایران هم اکنون همچون آفتابی درخشان در منطقه می درخشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی ماهشهر تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با مدیریتی توانمند توانسته است تا تحولات منطقه را به خوبی رصد و با طرح شعار همدلی و هم زبانی جامعه اسلامی ایرانی را متحد کند.

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همه ساله رهبر معظم انقلاب شعاری را به عنوان خط مشی روشن ملت و دولت مشخص می کند و ما برای موفقیت باید از این تشخیص بجا پیروی کنیم.

بازتاب موفقیت های ایران در منطقه نمایانگر حکمت رهبری و اتحاد ملت است

امام جمعه ماهشهر با بیان این امروز حرکت های بیداری اسلامی در منطقه از انقلاب اسلامی الگو گرفته اند، ابرازداشت: این مسأله نشان دهنده جهانی بودن حرکت ملت ایران و ایستادگی آن ها در برابر استکبار جهانی است.

وی با اشاره به توانمندی نظامی و غیر نظامی ایران در زمینه های گوناگون اظهارداشت: موفقیت در حوزه نظامی و پیروزی در حوزه های بین المللی حاصل اتحاد ملت است.

رییس شورای فرهنگ عمومی ماهشهر بیان داشت: با گذشت زمان بر شکوه و عزت ملت و انقلاب اسلامی افزوده می شود.

حوزه های علمیه نقش هدایت گری و بصیرت بخشی برعهده دارند

امام جمعه ماهشهر با اشاره به نقش و جایگاه حوزه های علمیه در هدایت گری و روشنگری جامعه گفت: حوزه های علمیه همواره به صورت موازی در کنار ملت، امام و رهبری بودند و این نشان دهنده هدایت گری و بصیرت بخشی این کانون های انسان ساز و فرهنگ ساز است.

رییس شورای فرهنگ عمومی ماهشهر گفت: تقدیم 2هزار شهید به انقلاب اسلامی نمونه ای از ایستادگی این کانون های دینی در کنار ملت و رهبر است.

وی در ادامه با اشاره به رشد فزاینده تولید علم و صنعت پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: این رشد نمایانگر توسعه در عرصه های فرهنگی و علمی است.

امام جمعه ماهشهر در پایان خاطر نشان کرد: ملت ایران راه خود را به درستی انتخاب کرده و در این راه هیچ کشوری نمی تواند مانع حرکت آن شود./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات