۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۲۵۴۳۹۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

تاریخ آمریکا مملو از استعمار و کشتار ملت های بی گناه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که تاریخ ننگین غارتگری، استعمار، قتل و کشتار آمریکا و استکبار هرگز از اذهان این ملت آزاده و متدین پاک نخواهد شد، گفت: این سرزمین در سایه ولایت فقیه و رهبری عالم، دانا و بصیر، دست دشمن را خوانده و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌ کند.
مرگ بر آمريکا

حجت‌الاسلام احمد نژاد، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا  در فریدونکنار با اشاره به سابقه بی اعتمادی ملت ایران نسبت به دولتمردان آمریکا اظهار داشت: تاریخ رابطه ایران با آمریکا مملو از خیانت، ظلم و جنایت در حق این ملت مظلوم است.

 

وی با اشاره به فرمان حکیمانه امام خمینی(ره) در قطع رابطه سیاسی با آمریکا و استکبار جهانی افزود: این روزها یادآور روزهای پر افتخاری از تاریخ زرین انقلاب همچون به قله رسیدن جوانان و دانشمندان این مرز و بوم در انرژی هسته‌ای است.

 

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های علمی ایران، زمینه‌ ترقی و رشد علمی کشور را فراهم ساخته اما همواره دشمن قصد نابوی داشته‌ها و توان علمی ما را داشته است.

 

حجت الاسلام احمد نژاد تاکید کرد: رشد، خودباوری و استقلال در سایه توکل به خدا، توان داخلی و رهبری هوشمندانه رهبری بصیر و آگاه، همواره خار چشم دشمنان است.

 

وی با اشاره به توافقنامه هسته‌ای ایران با 5+1 تصریح کرد: اشراف مقام معظم رهبری بر تحولات و مذاکره با قدرت‌های جهانی، نگذاشته استکبار و صهیونیسم جهانی از این نرمش قهرمانانه سوء استفاده کند.

 

استاد حوزه علمیه محمودآباد عنوان کرد: دشمنان خارجی، جاهلان و کوته نظران داخلی هم نمی‌توانند زحمات و خون شهدای هسته‌ای را به بازی بگیرند.

 

حجت الاسلام احمدنژاد با بیان این‌که تاریخ ننگین غارتگری، استعمار، قتل و کشتار آمریکا و استکبار هرگز از اذهان این ملت آزاده و متدین پاک نخواهد شد، گفت: این سرزمین در سایه ولایت فقیه و رهبری عالم، دانا و بصیر، دست دشمن را خوانده و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌ کند.

 

وی با اشاره به ابهامات فراوان موجود در بیانیه هسته‌ای، ادامه داد: آنچه که مهم است این است که دشمن بعد از سال‌ها مبارزه و ایستادگی ملت، مجبور به پذیرفتن حق مسلم ما شد و دنیا ما را در زمینه علم هسته‌ای به رسمیت شناخته است.

 

استاد حوزه و دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با هوشمندی خاص و افق دید آینده، امسال را سال «دولت و ملت؛ هم‌دلی و هم‌زبانی» نامیده‌اند و برخی از هم‌اکنون جاهلانه و مغرضانه می‌خواهند دست‌آورد تیم مذاکره کننده هسته‌ای و تعامل با قدرت‌های جهانی را وسیله قرار دهند تا به نظام ضربه بزنند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات