۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۲۵۲۷۳۱

حضور بیش از یک میلیون مسافر نوروزی در بقاع متبرکه مازندران

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از حضور بیش از یک میلیون مسافر از 28 اسفند تاکنون در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در نشست خبری ستاد خبری تسهیلات سفر استان با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: طرح آرامش بهاری از 28 اسفند ماه93 آغاز شد که تا 15 فروردین 94 ادامه دارد.

 

وی با اشاره بر برگزاری طرح آرامش بهاری در 240 بقعه، افزود: مراسم تحویل سال نو در صد بقعه متبرکه برگزار شد و بیش از 120 هزار نفر در این مراسم حضور داشتند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: 110 سوئیت و 870 زائرسرا در جوار امامزادگان داریم که برای اسکان زائرین آماده شده است.

 

وی با بیان این که امسال صد خیمه‌های معرفت در استان برپا شد، افزود: غرفه های مشاوره جوانان، عفاف حجاب، غرفه ویژه کودکان از جمله غرفه های خیمه های معرفت است.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به وجود 200 روحانی در بقاع متبرکه اظهار داشت: روحانیان برجسته و مداحان انقلابی استانی و کشوری در جهت تبین شعار سال و مقام حضرت زهرا(س) به سخنرانی و مداحی پرداختند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: از روز 28 اسفند ماه 93 تا امروز پنج فروردین بیش از یک میلیون نفر از مسافرین به امامزادگان مراجعه کردند.

 

وی افزود: آنچه کشور را تا کنون به پیش برده وحدت است و با توجه به برنامه ریزی دشمن مبنی بر قطع ارتباط بین دولت و ملت مقام معظم رهبری با این شعار خواسته بین ملت و حاکمیت ارتباط تنگاتنگی باشد.

 

مدیر کل اوقاف مازندران افزود: مقام معظم رهبری بر ادامه یافتن مدیریت جهادی تاکید دارد و انشاءالله با نویدی که ایشان در شعارشان فرموده امسال وضعیت کشور رو به بهبودی خواهد بود.

 

حجت الاسلام علیزاده عنوان کرد: رویکرد مسؤولان در سال گذشته خوب بود و در سال گذشته ستاد اجرایی شدن مطالبات رهبری تشکیل شد و این ستاد در سال جاری فعال است و بعنوان یک ستاد دائمی اجرای فرامین رهبری را دنبال می‌کند.

 

وی با بیان این که در سال 91 این اداره کل 47 فقره وقف جدید، در سال92 تعداد 64 فقره وقف جدید و در سال 93 بیش از 170فقره وقف به ثبت رسید، عنوان کرد: در سال 94 نیز تعداد پنج فقره وقف جدید رقم خورد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: اجرای امینانه نیات واقفین، تحول اقتصادی در موقوفات، تحول در منابع انسانی از اولویت های سال 94 است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات