۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۲۵۱۶۰۳
رییس مجلس خبرگان رهبری:

دسته بندی های سیاسی و جناحی در خبرگان جایی ندارد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که دسته بندی های سیاسی و جناحی در خبرگان جایی ندارد، گفت: بر خلاف سایر انتخابات که رقابت انتخاباتی وجود دارد در مجلس خبرگان انتخابات با نهایت سلامت، صفا و صمیمیت برگزار می شود.
آيت الله محمد يزدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمد یزدی رییس‌ مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در اختتامیه هفدهمین اجلاس خبرگان رهبری که در ساختمان قدیم مجلس برگزار شد، با اشاره به خدمات فراوان مرحوم آیت‌الله کنی قبل و بعد از انقلاب، گفت: ایشان در زمان ریاست بر مجلس خبرگان تصمیمات موثر بر وضعیت این مجلس داشتند.

وی با تشکر از حضور همه اعضا در هفدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری، افزود: از همه دوستانی که به این‌جانب اعتماد کرده و بنده را به عنوان مسؤول مجلس خبرگان انتخاب کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم با دعای خیر همه دوستان بتوانم به وظایف خود به خوبی عمل کنم.

رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آنچه بیرون از مجلس بیان می‌شود، گفت: بر خلاف سایر انتخابات که رقابت انتخاباتی وجود دارد در مجلس خبرگان انتخابات با نهایت سلامت، صفا و صمیمیت برگزار شده، می‌شود و خواهد شد، این انتخابات نیز با اکثریت مطلق برگزار شد.

آیت‌الله یزدی با اشاره به انتخابات روز گذشته هیات رییسه مجلس خبرگان اظهار داشت: این انتخابات به دور از همه رقابت‌ها، دسته‌بندی‌ها و جناح‌گرایی‌ها بود. مجلس خبرگان مجلس علما است و هر کدام از آنها در استان خود مورد اعتماد و حامی مردم خود هستند بنابراین هر تصمیمی در این مجلس از قداست برخوردار است.

وی با با تقدیر و تشکر از انتخابات هیات رییسه، گفت: بر اساس آیین‌نامه خبرگان اکثریت اعضا در اجلاسیه و انتخابات هیأت رییسه شرکت کرده و این انتخابات به دور از رقابت سایر انتخابات در دو دور انجام شد.

وی  در پایان خاطرنشان کرد: از همه کسانی که در برگزاری این اجلاس نقش داشتند تشکر می‌کنم از جمله رییس مجلس شورای اسلامی، چرا که اجازه برگزاری این جلسات را در این مکان به ما می‌دهند، از صدا و سیما، نیروهای حفاظتی، امنیتی، سپاه و هم‌چنین از خبرنگاران تقدیر و تشکر می‌کنم و اگر نقصی بوده از همه عذرخواهی می‌کنم.

در پایان اختتامیه نیز طبق آیین نامه‌ای که بر اساس نظر همه اعضا تایید شده بود قرائت شد./807/پ202/ج

 

ارسال نظرات