۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۲۵۰۵۶۷
نتایج یک گزارش جدید نشان داد؛

سربازان صهیونیست پس از حمله به غزه دچار افسردگی روانی شده‎اند

خبرگزاری رسا ـ نتایج گزارشی که به تازگی منتشر شده نشان می‎دهد که تعداد زیادی از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی پس از تجاوز نظامی این رژیم به نوار غزه دچار افسردگی روحی شده‎اند.
ابتلاي بسياري از سربازان ارتش رژيم صهيونيستي به بيماري هاي رواني
 
به گزارش خبرگزاری رسا، نتایج گزارشی که به تازگی منتشر شده نشان می‎دهد که تعداد زیادی از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی پس از تجاوز نظامی این رژیم به نوار غزه دچار افسردگی روحی شده‎اند.
 
پایگاه خبری ورلد بولتن به نقل از روزنامه اسرائیلی Israel Today گزارش داد که بیش از 350 سرباز صهیونیست که در تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی در تابستان گذشته به نوار غزه حضور داشتند به علت ابتلا به استرس های روحی و روانی از خدمات مشاوره روانپزشکی استفاده کرده اند.  
 
روزنامه صهیونیستی Israel Today در گزارش خود از تحت درمان بودن بسیاری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ابتلا به اختلال روانی گم‎گشتگی، بهره وری پایین و کابوس های شبانه خبر داده است.  
 
یکی از مقامات ارشد ارتش رژیم صهیونیستی نیز در مصاحبه با روزنامه Israel Today اذعان کرد که تعداد سربازانی که پس از تجاوز نظامی به غزه به روان پزشک مراجعه کرده اند نسبت به عملیات های گذشته بیشتر بوده است.
 
این مقام صهیونیست ارشد ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه تاکید کرد که "صدها سرباز اسرائیلی به دلیل ابتلا به استرس شدید در جریان عملیات 51 روزه تابستان گذشته (تجاوز به نوار غزه) تحت درمان روان پزشکی قرار گرفته اند".
 
وی خاطرنشان کرد که آن دسته از سربازان صهیونیست که دچار بیماری های روانی هستند در پایگاه نظامی Re'im واقع در جنوب سرزمین های اشغالی بستری شده و روزانه به مدت هشت ساعت تحت درمان های روان پزشکی قرار می گیرند./990/ب903/ک
ارسال نظرات