۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۵۰۰۶۰
صبح پنجشنبه؛

یادواره شهدای روحانی استان بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ یادواره شهدای روحانی استان بوشهر صبح روز پنجشنبه در مصلی جمعه شهر بوشهر برگزار می شود.
يادواره شهداي روحاني استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام محمدعوض‌پور دبیر یادواره شهدای روحانی استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نقش روحانیت در تمام دوران ها نقش بی بدیل بوده است، گفت: روحانیان در دوران قبل و بعد از انقلاب و دفاع مقدس و در مسیر ولایت نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

 

وی افزود: در استان علمای بزرگ روحانی داشته ایم که بر علیه استکبار به پا خواسته اند.

 

حجت‌الاسلام عوض پور با بیان اینکه آیت الله صفایی بوشهری توصیه و تاکید فراوان بر شناساندن شهدای روحانی دارند، افزود: شهدای روحانیت در استان مجهول مانده و هدف اصلی از برگزاری این یادواره آشنا شدن و بهتر شناساندن شهدای روحانی است.

 

دبیر یادواره شهدای روحانی استان بوشهر از برگزاری یادواره شهدای روحانی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: یادواره شهدای روحانی استان روز پنچشنبه 14 اسفندماه ساعت 9 صبح در مصلی جمعه بوشهر و با سخنرانی حجت الاسلام دشتی نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) برگزار می شود.

 

عوض‌پور با بیان اینکه تمام شهدای استان شاخص هستند اضافه کرد: حجت‌الاسلام ابوتراب عاشوری، حجت‌الاسلام نگهدار اسماعیلی، حجت‌الاسلام محمد حسن ابراهیمی که در گویان آمریکای جنوبی به دست دشمنان ترور شدند از جمله روحانیانی هستند که بیشتر در بین مردم شناخته شده هستند.

 

وی در پایان تصریح کرد: این یادواره پایان کار ما نبوده و حرکت دیگری از جمله نگارش کتاب شهدای روحانیت استان که 70 تا 80 درصد آن انجام و به صورت داستان و روایتگری می باشد رو به اتمام است و نیز سرکشی از خانواده های شهدای روحانی و گردآوری کتب، تصاویر و لوازم شخصی مانند لباس و آثار به جامانده ار این شهدا جهت حفظ و میراثی برای شناساندن شهدای روحانی به نسل آینده صورت خواهد گرفت./833/پ203/ب4

ارسال نظرات