۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۲۴۶۱۰۳
نماینده مردم بابل در مجلس:

تبعیت از ولایت فقیه راه برون رفت از مشکلات است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بابل در مجلس، تبیین صحیح اندیشه های اسلامی در تبعیت از ولایت فقیه را راه برون رفت از مشکلات کنونی کشور دانست و گفت: تببین درست اندیشه های اسلامی در حوزه های مختلف اقتصاد،سیاست می تواند موجب رغبت افراد به سوی اسلام و باورها و ارزش های اسلامی خواهد شد.
حجت الاسلام علي اکبر ناصري، نماينده مردم بابل در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت  الاسلام علی اکبرناصری، نماینده مردم بابل در مجلس امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه فجر و گرامیداشت آغاز سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: جهان تشنه اسلامی است که عدالت را برای بشریت به ارمغان آورده است و اگر تفکر ناب اسلامی به طور کامل اجرا شود، نباید در کشورهای مسلمان مشکلی داشته باشیم.

 

وی مشکل اصلی در جهان اسلام را عدم توجه کامل به دستورات دینی و اجرای درست احکام اسلامی بیان کرد و افزود: انقلاب اسلامی با طرح نظریه اداره جامعه بر اساس مدل دینی خط بطلانی بر تفکر جدایی دین از سیاست کشید تا سعادت و پیشرفت را به عنوان الگویی برجسته در عرصه جهانی عرضه کنند.

 

رییس مجمع نمایندگان استان های شمالی بر لزوم تلاش مسؤولان برای کار و تلاش جهادی در عرصه خدمت رسانی تاکید و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک فرصت استثنایی است که همه مسؤولان باید با عملکرد خوب خود در ابعاد مختلف علمی، بهداشتی، رفاهی و آموزشی الگوی مناسب از کارآمدی نظام دینی را به جهانیان معرفی کنند.

 

وی نقطه اصلی تقابل نظام اسلامی را با استکبار جهانی در موضوع استقلال طلبی و حفظ هویت دینی و ملی عنوان کرد و ادامه داد: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا از اینکه نظام اسلامی از یک کشور تحت سلطه خارج  و به یک کشور مستقل بر اساس اتکا به قدرت داخلی تبدیل شده است خشمگین هستند و به همین دلیل از هیچ توطئه ای علیه این کشور بعد از انقلاب  فروگذار نکردند.

 

حجت الاسلام ناصری تبیین صحیح اندیشه های اسلامی در تبعیت از ولایت فقیه را راه برون رفت از مشکلات کنونی کشور دانست و تصریح کرد: تببین درست اندیشه های اسلامی در حوزه های مختلف اقتصاد،سیاست می تواند موجب رغبت افراد به سوی اسلام و باورها و ارزش های اسلامی خواهد شد.

 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که امروز ما اسلام خرد ورز و شیعی را به جهانیان نشان می دهیم، اظهار داشت: اسلام به عنوان دین زندگی، سعادتمندی حقیقی  را در عرصه های مختلف در عینیت زندگی ما جلوه گر بسازد به همین دلیل انقلاب اسلامی یک فرصت تاریخی برای ما در این زمان برای نشان دادن کارآمدی اسلام برای اداره درست یک جامعه است.

 

وی ادامه داد: اهانت به پیامبر(ص) در قالب کاریکاتور نشان از عجز و درماندگی قدرت هایی استکباری دارد زیرا آنان از قدرت و فراگیر شدن اسلام و گرایش مردم جهان به سوی اسلام وحشت دارند.

 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با دعوت از مردم برای شرکت باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: مردم ولایتمدار ایران با هوشمندی و موقعیت شناسی خود یکبار دیگر با تجدید بیعت با آرمان های امام و شهدا اعلام خواهند کرد که تا پای جان برای حفظ و صیانت از انقلاب ایستادگی خواهند کرد.

 

حجت الاسلام علی اکبر ناصری با اشاره به بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی  و تصمیم مجلس برای بررسی یارانه ی نقدی بیان داشت: ماهانه حدود پنج هزار میلیاردریال یارانه به حساب حدود ده میلیون ثروتمند ایرانی واریز می شود که این با اصل هدفمندی یارانه ها منافات دارد.

 

وی افزود: با حذف یارانه پردرآمدها می توان در بخش درمان، اشتغال، تولید و یا حتی افزایش یارانه های افراد کم درآمد اقدام کنیم.

 

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی حمایت از اقشار ضعیف جامعه و قطه یارانه ثروتمندان را از اهداف این طرح عنوان کرد و گفت: مجلس نگاه مثبت و حمایتی در بخش دارو و درمان دارد و همواره طرح هایی را که برای رفاه مردم باشد مورد پشتیبانی قرار می دهد./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات