۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۲۴۰۸۲۹
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خبرداد؛

وجود ۲۶ خانه عالم در بروجرد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با بیان این که خانه‌های عالم بسترساز حضور مبلغان و روحانیان برای گسترش ارزش‌ و فرهنگ‌های اسلامی محسوب می‌شوند، گفت: در شهرستان بروجرد ۲۶ خانه عالم وجود دارد.
خانه عالم

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به این که 26 خانه عالم در شهرستان بروجرد وجود دارد، بیان داشت: خانه‌های عالم بسترساز حضور مبلغان و روحانیان برای گسترش ارزش‌ و فرهنگ‌های اسلامی محسوب می‌شوند.

وی با بیان این که ارتقای فرهنگ دینی در روستاها و مناطق محروم در گرو تقویت زیرساخت های فرهنگی و مذهبی است، افزود: خانه های عالم در راستای حضور مبلغان و تبلیغ در روستاها نقش بسزایی دارند.

حجت‌الاسلام جعفرپور تصریح کرد: خانه‌های عالم نقش بسزایی در تقویت مسائل فرهنگی دارند و از مهم ترین و مؤثرترین اقدامات فرهنگی در جامعه به شمار می‌رود.

وی با بیان نقش خانه های عالم خاطرنشان کرد: خانه‌های عالم از عمده مراکز تقویت فرهنگی و معنوی به شمار می‌روند که می‌تواند در مسیر رشد و بالندگی فکری جوانان مؤثر واقع شوند.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد تصریح کرد: خانههای عالم در روستاها برای مراجعه اهالی روستا در همه زمینهها و مسائل فرهنگی ودینی نقش مهمی دارند.

وی با بیان این که خانه عالم در روستاها میتواند کانونی برای رشد فرهنگی منطقه باشد، افزود: احداث و تجهیز خانه های عالم زمینه استقرار روحانیان را فراهم می کند.

حجت‌الاسلام جعفرپور در ادامه با اشاره به فعالیت مبلغان و روحانیان در مناسبت های گوناگون سال عنوان داشت: احداث این مراکز در راستای ارتقای فعالیت های تبلیغی روحانیان بسیار اثرگذار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است خیران استان به سوی احداث خانه های عالم در روستاها و مناطق محروم بیایند./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات