۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۴۰۰۸۹
امام جمعه بروجرد:

حراست از دستاوردهای انقلاب مهم ترین راه انتقال آن به نسل آینده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان این که دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب مهم ترین راه انتقال آن به نسل آینده است.
امام جمعه بروجرد حجت الاسلام ترابي-امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌‌الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز، در جلسه ستاد هماهنگی مراسم دهه فجر این شهرستان گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر این که تبیین دستاوردهای انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: دستاوردهای انقلاب باید به نسل جوان معرفی و به نسل های آینده انتقال داده شود.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به دسیسه های دشمن بیان داشت: در صورتی که دستاوردهای عظیم مدبرانه به نسل‌های آینده منتقل شود، موجب هوشیاری نسل جوان در برابر توطئه‌های دشمنان شده و آنان را از خطرات پیش روی انقلاب آگاه میسازد.

وی در ادامه تصریح کرد: انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل های آینده بهترین عامل حفظ این ارزش ها در جامعه است.

امام جمعه بروجرد با بیان این که بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای شناساندن بزرگ‌ترین انقلاب مردمی به جهانیان است، افزود: افتخارات و مجاهدتهای ایثارگران و شهدای انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان این که مردم سرمایههای اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: نهضت ماندگار امام خمینی(ره) در سال 57 به پشتوانه مردم ولایت‌مدار ایران به پیروزی رسید.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به نقش و حضور مردم در صحنه های انقلاب خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه های های انقلاب نشان دهنده قدرت ایران اسلامی است.

وی با بیان این که حضور حماسی مردم در مناسبتهای گوناگون همواره توانسته ‌نمایش باشکوهی از اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان اثبات کند، یادآور شد: نمونه بارز آن حضور حماسی و خودجوش مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که نسل سوم و چهارم انقلاب که متشکل از دانشجویان و دانشآموزان کشور هستند، آشنایی چندانی با اهداف انقلاب اسلامی ندارند، بیان داشت: برای آشنایی نسل های جوان انقلاب نباید از فرصت ها غافل شویم.

حجت الاسلام ترابی با بیان وظیفه خطیر مسؤولان در راستای آگاه سازی نسل جوان عنوان داشت: باید با آگاه سازی نسل جوان مانع انقطاع فرهنگی نسل جدید با نسل‌های پیش از خود شد./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات