۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۲۳۹۱۷۹
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان:

دامن زدن به اختلافات دور شدن از دایره ولایت است/ تحقق وحدت در سایه همبستگی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایند گی ولی فقیه در سپاه کاشان گفت: در زمان غیبت، بهترین راه برای مقابله با دشمنی‌که اصل نظام را هدف قرار داده است، اطاعت از ولی فقیه است.
حجت الاسلام احسان الله محمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام احسان الله محمدی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقامت سپاه کاشان شامگاه دیروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به این که نقش ولی فقیه در اتحاد دولت اسلامی ریشه قرآنی دارد گفت: اشاره قرآن کریم به چنگ زدن به ریسمان خدا و اشاره به ولایت فقیه است.

 

وی با اشاره به این، همه باید براساس آیه واعتصموا بحبل الله جمیعاً، زیر چتر ولایت به راه خود ادامه دهیم یاد آورشد: این آیه ویژه یک کشور خاصی نیست بلکه همه دولت های اسلامی رادر بر می گیرد.

 

حجت الاسلام محمدی افزود: ما برای دست یابی به تفسیری درست و صحیح که مطابق عقل و فطرت انسانی باشد و منشأ و حیاتی داشته باشد، باید به امامان معصوم (ع) مراجعه کنیم.

 

 وی یادآور شد: حبل الله متین همانند چتری است که باید به آن پناه برد و در زمان غیبت امام زمان (عج) امت اسلامی باید به چتری پناه برند که ادامه دهنده را امامان معصوم (ع) باشد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان اطاعت از ولی فقیه را در هر شرایطی را واجب دانست و با اشاره به این که دشمنان ما نه تنها با شیعه، بلکه با اهل تسنن نیز دشمن هستند یاد آورشد: صهیونیست و استکبار جهانی برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی از بعضی شکاف های موجود سوء استفاده می کند تا به اهداف شوم خود برسند.

 

به گفته وی، استکبار جهانی بعد از دست یابی به اهداف خود مطمئن باشید عوامل خود در منطقه را از نابود خواهد کرد که نمونه های آن را می توان در سال گذشته مشاهده کرد.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که ولایت دارای دیدی وسیع و آشنا به احکام اسلامی و باعث وحدت امت اسلامی است گفت: وحدت مسلمانان جهان تنها با بصیرت مسلمانان و ولی امرمسلمین میسر خواهد شد.

 

وی با جهانی خواندن دیدگاه های ولی فقیه یاد آورشد: ولایت فقیه مانند نگین انگشتری است که همه مسلمانان جهان می توانند به دور او حلقه زده و از این نعمت الهی بهره مند شوند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه درسپاه کاشان افزود: با تبعیت از ولی فقیه، جهان اسلام در امنیت قرار خواهد گرفت و ضمن نا امیدی دشمن زمینه برای ترویج دین مبین اسلام فراهم خواهد شد.

 

حجت الاسلام محمدی گفت: هر کس بر اختلاف دامن بزند و خود را از دایره ولایت دور نگه دارد به جامعه اسلامی خیانت کرده و به دشمنان اسلامی خدمت کرده است.

 

 وی همچنین با اشاره به این که مسلمانان جهان باید متوجه باشند که استکبار هیچگاه مصلحت کشورهای اسلامی را نخواسته و نخواهد خواست یاد آورشد: تحقق وحدت  همگانی در سایه همبستگی است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه درسپاه کاشان، رمز رسیدن به وحدت را تبعیت از ولایت دانست و بیان داشت: بهترین راه برای مقابله با دشمن، ترویج اسلام و نشر موازین قرآنی و احکام دینی و تبعیت از ولایت است. /1307/پ202/ب6

ارسال نظرات