۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۲۳۳۹۹۹
سردارسلامی در اجتماع بسیجیان دانشگاه‌های مشهد:

تفکر سازش با دشمن در فرهنگ انقلاب اسلامی جایگاهی ندارد

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده‌ کل سپاه با بیان این که اندیشه سازش در برابر دشمنان در فرهنگ و انقلاب ما هیچ جایگاهی ندارد، گفت: این که حل مشکلات ما در گرو تسلیم در برابر دشمن باشد، فکر باطلی است.
سردار سلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اجتماع چهار هزار نفری بسیجیان دانشگاه‌های مشهد ظهر امروز دوازدهم آذر با حضور سردار سلامی، جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.  

 

سردار حسین سلامی، در حاشیه اجتماع چهار هزار نفری بسیجیان دانشگاه‌های مشهد با اشاره به وقایع اخیر آمریکا و اعتراضات مردم این کشور نسبت به تبعیض های نژادی اظهار داشت: آمریکا موجودی متناقض بوده و آنچه که آمریکا برای کشورهای دیگر مطرح می‌کند با آن چیزی که در کشور خود اجرایی می‌کند، تناقض دارد.

 

وی با بیان این که همه دانشجویان ما تفکر و روحیه بسیجی دارند، افزود: دانشجویان ما با روحیه انقلابی دل به نظام اسلامی داده و با همین روحیه در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند و باید گفت دانشجوی ما یک دانشجوی بیدار و انقلابی بوده که در تمام عرصه‌ها به ویژه در عرصه‌های علمی موفق و پیروز است.

 

اجتماع دانشجویان بسیجی پیام استکبارستیزی دارد

 

جانشین فرمانده‌ کل سپاه با بیان این که اجتماع دانشجویان بسیجی پیام استکبارستیزی دارد، گفت: مهم‌ترین پیام این حرکت استکبارستیزی و عدم نرمش در مقابل دشمن است، البته مسأله نرمش قهرمانانه که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده مسأله دیگری است.

 

سردار سلامی با بیان این که اندیشه نرمش در برابر دشمنان در فرهنگ و انقلاب ما هیچ جایگاهی ندارد، افزود: این که حل مشکلات ما در گرو تسلیم در برابر دشمن است، فکر باطلی است.

 

وی افزود: برخی به دنبال این هستند که این اندیشه‌های فتنه‌گرانه را دنبال کنند باید از اجتماع بسیجیان این پیام را دریافت کنند که در جامعه انقلابی بعد از 36 سال حرکتی به جز حرکت در مسیر مقاومت در ترویج ارزش‌ها و آن هم ارزش‌های مبتنی بر ولایت فقیه نداشته و سایر تفکرها در عرصه واقعیت‌های میدانی کشور هیچ جایگاهی ندارد.

 

جانشین فرمانده‌کل سپاه افزود: پیام مقاومت همچنان در کالبد جامعه ما پابرجا و استوار بوده و امروز جامعه ما فهم بزرگ‌تری نسبت به مقاومت پیدا کرده که این به دلیل تجربیات موفق ما در این عرصه است.

 

لازم به ذکر است، این مراسم با حضور خانواده‌های شهید احمدی روشن، شهید طهرانی مقدم، شهید فقیهی‌فر و شهید آقاسی‌زاده برگزار شد.

 

گفتنی است، اجتماع بسیجیان دانشگاه‌های مشهد هر ساله به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود./934/پ202/ب4

ارسال نظرات