۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۲۲۴۸۵۳
امام جمعه نکا:

ولایت فقیه مهم ترین پشتوانه و حافظ دین است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا گفت: ولایت پشتوانه و حافظ دین و استمرار مسأله غدیر است که باید بدرستی و با تمام ابعاد به جامعه شناسانده شود.
حجت الاسلام لائيني، امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: غدیر عید بزرگ الهی، روز مجد و بزرگی عظمت مسلمانان جهان است که باید توأم با وحدت جهانی در جهت رشد اسلام و قرآن و نابودی ظلم و استبداد باشد.

 

وی با تبریک این عید بزرگ به مردم و مسلمانان جهان بیان داشت: باید با همه وجود در راستای اهداف غدیر که همان پیروزی اسلام و نابودی کفر جهانی است، حرکت کنیم.

 

امام جمعه نکا با گرامیداشت میلاد امام هادی(ع) نیز خاطر نشان کرد: یکی از یادگارهای برگ امام هادی(ع) «زیارت جامعه‌ی کبیره» است و این زیارت در حقیقت زیارت همه ائمه است و به فرمایش امام هادی علیه السلام در این زیارتنامه، خداوند متعال ائمه اطهار را از آزمایش های الهی سربلند کرده و از هر گونه آلودگی پاک کرده است.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی  با بیان این که در همه‌ زمینه‌ها استاندارد یک اصل اساسی است، یادآور شد: گاهی اوقات مواردی دیده می‌شود که استاندارد نیستند در همین رابطه از یک سال گذشته تاکنون بحث بر این است که بنزین‌های داخلی سرطان‌زا هستند اما اکنون با گفته ی مسؤولان فعلی ثابت شد که بنزین فعلی پاک است و سرطان‌را نیست و به همین دلیل استاندارد باید قاطعانه و به موقع نظر خود را اعلان کند.

 

وی با قدردانی از برگزاری همایش و راهپیمایی سلامت که از سوی نیروی انتظامی برگزار شد خاطر نشان کرد: از همه اقشار دعوت می شود که در این گونه همایش‌ها شرکت کنند و از نیروی انتظامی هم که برای ایجاد امنیت جامعه تلاش می کنند تشکر و قدردانی داریم.

 

امام جمعه نکا در ادامه سخنان خود با قدردانی از تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) بیان داشت: سربازان گمنام وزارت اطلاعات که هیچ ادعایی ندارند، بیشترین خدمت را به کشور اسلامی ما کرده و می‌کنند و بسیاری از مسائل را کشف می‌کنند و امنیت فعلی جامعه ما مرهون تلاش های این عزیزان و جان برکفان است.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی افزود: برخورداری جامعه امروز ما از امنیت پایدار برخوردار مرهون تلاش حافظان امنیت در کشور است و این امنیت به ‌واسطه تلاش نیروهای مخلص نیروی انتظامی، اطلاعات، سپاه و ارتش به‌وجود آمده است.

 

وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت پنجمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی و تسلیت به این مناسبت افزود: این شهادت عالم دینی نیز بیانگر جهل و گمراهی دشمنان با عالمان دینی و اسلام ستیزی آنان بوده است.

 

وی گفت: تقوا بهترین آموزه‌ی صاحب ولایت، امیرالمومنان علی(ع) است و ما هم باید از این امام همام که عصاره‌ تقوا است، درس تقوا بیاموزیم و در جهت تقویت تقوای الهی تلاش کنیم./ 1317/پ202/ب1

ارسال نظرات