۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۲۱۵۶۴

هدف قرار دادن مقر تلوزیون یمن از سوی جنبش انصارالله تکذیب شد

خبرگزاری رسا ـ در پی شلیک خمپاره ای به مقر تلوزیون برنامه های تلوزیونی یمن قطع شد و جنبش انصارالله اعلام کرد این اقدامی از سوی ارتش برای تخریب چهره انصارالله است.
تلوزيون يمن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی شلیک مشکوک خمپاره ای به ساختمان رادیو و تلویزیون، پخش برنامه‌های تلویزیون دولتی یمن قطع شد.

 

برخی از رسانه‌های غربی با انتشار گزارشی مغرضانه درباره تحولات یمن اعلام کردند که معترضان و مخالفان یمنی به سمت ساختمان رادیو و تلویزیون تیراندازی کردند و آن را هدف حملات خمپاره‌ای قرار دادند.

 

درهمین راستا، علی القحوم، عضو دفتر اطلاع رسانی جنبش انصار الله یمن اعلام کرد: این جنبش آغاز کننده تیراندازی به سمت مقر تلویزیون نبود بلکه لشکر مستقر در آنجا به سمت هر عابری تیراندازی می‌کرد.

 

وی افزود: فرماندهی لشکر مستقر در اطراف مقر تلویزیون، افسری به نام الصوملی را به منطقه عملیات اعزام کرده و این افسر دستور پرتاب این خمپاره را صادر کرده است.

 

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از اقدامات نیروهای امنیتی در هدف قرار دادن افراد عابر در اطراف مقر تلویزیون دولتی یمن، تاکید کرد که اقدامات این افسر ارتش یمنی با هدف تخریب چهره انصارالله صورت می‌گیرد.

 

القحوم با بیان اینکه عناصر جنبش انصار الله به سمت مقر تلویزیون حرکت نکرده و حرکت نخواهند کرد، تاکید کرد که عناصر این جنبش از اسلحه سنگین استفاده نکرده و از چند ساعت قبل حتی پاسخی به حملات طرف مقابل ندادند.

 

این عضو دفتر اطلاع رسانی جنبش انصار الله تاکید کرد: ما با وجود تداوم تیراندازی‌ها از طرف الصوملی، ولی همچنان به آتش بس و توقف آتش پایبند هستیم./1321/د101/ک

 

ارسال نظرات