۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۲۱۸۹۲۳
با همکاری حوزه علمیه خوزستان؛

مدرسه استعدادهای ناب صالحین در اهواز افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ مدرسه استعداد های ناب صالحین با همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش خوزستان در ناحیه 3 اهواز افتتاح شد.
مدرسه استعدادهای ناب صالحین در اهواز افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا دراهواز،  نخستین مدرسه زیر نظر حوزه علمیه با حضور آیت الله  محسن حیدری، صبح امروز، با حضور جمعی از اساتید حوزه و مدیران آموزش وپرورش، در ناحیه 3 اهواز افتتاح شد.

آیت الله حیدری در این مراسم با اشاره به موازی بودن مسیر دین و دانش در جامعه گفت: ورود حوزه به فضای آموزشی کشور افزون بر بازدهی مثبت می تواند سبب کاهش بار سنگین آموزش و پرورش شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، تربیت و فرهنگ سازی را مهم‎ترین وظیفه مسؤولان دانست و تأکید کرد: حوزه علمیه آمادگی دارد در این عرصه توان خود را در اختیار آموزش وپرورش قرار دهد.

وی افزود: با توجه به خطر تهاجم فرهنگی، همکاری و هماهنگی حوزه علمیه و آموزش و پرورش می تواند تربیت نسلی با ایمان، متعهد و خدمتگزار به جامعه و اسلام را در پی داشته باشد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه وجود نیروی انسانی و هزینه کافی را مهم‎ترین دغدغه های آموزش و پرورش دانست و ابرازداشت: ورود حوزه علمیه در این زمینه می تواند سبب برطرف شدن بسیاری از کاستی های آموزشی شود.

  آیت الله حیدری وجود خلاقیت، مدیریت و همت را از ویژگی های مدیران دینی معرفی کرد و گفت: بدون شک فرزندان ما در سایه اهل بیت(ع) به بزرگ ترین موفقیت های علمی دست خواهند یافت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: با افتتاح این مدارس، موجی مقدس و نورانی سراسر خوزستان را فرا خواهد گرفت و دانش آموزان خوزستانی به پیشرفت های عملی بزرگی خواهند رسید.

گفتنی است، مدرسه استعدادهای ناب صالحین نخستین مدرسه است که در مقطع ابتدایی در ناحیه 3 اهواز کار خود را با همکاری حوزه علمیه و آموزش وپرورش خوزستان آغاز کرد./9452/پ202/ب2

ارسال نظرات