۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۲۱۸۳۹۶
تولیت مسجد مقدس جمکران:

رژیم صهیونیستی شکست خفت باری در غزه خورد

خبرگزاری رسا ـ تولیت مسجد مقدس جمکران با تأکید بر این که رسانه های غربی و آمریکایی بر شکست رژیم صهیونیستی و سردمدارانشان تأکید دارند پیروز واقعی این جنگ را جمهوری اسلامی ایران دانست.
توليت مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران شب جمعه در مراسم استقبال از کاروان زیر سایه خورشید و افتتاحیه برنامه‌های دهه کرامت این مکان مقدس به ایراد سخن پرداخت.

 

تولیت مسجد مقدس جمکران عظمت، شکوه، قدرت، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مدیون قدرشناسی ملت از امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) دانست و خاطرنشان کرد: امروز سراسر دنیا ناامن بوده و در حال سقوط و افول است؛ در حالی که لحظه به لحظه بر اقتدار، عزت، قدرت و عظمت ایران اسلامی افزوده می‌شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به جنگ پنجاه و یک روزه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و شکست خفت بار این رژیم گفت: رسانه‌ها و مطبوعات غربی و آمریکایی خود اعتراف کردند که در این جنگ رژیم صهیونیستی و سردمدارانشان شکست خورده و جمهوری اسلامی ایران پیروز شد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز دنیا می‌داند آ‌نچه در فلسطین رخ داده و موشک‌هایی که آسمان گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را شکست، موشک‌های جمهوری اسلامی ایران بود؛ وقتی خودشان اعتراف می‌کنند چرا ما نگوییم.

 

تولیت مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: در این دنیای آشفته و ناامن؛ امنیت، عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران به برکت و کرامت صاحب اصلی این نظام و انقلاب یعنی اهل‌بیت(ع) به ویژه امام زمان(عج) است؛ هر چه داریم متعلق به این بزرگواران است.

 

وی با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: آغاز این دهه که با ولادت حضرت معصومه(س) و پایان آن با ولادت امام رضا(ع) همراه است تنها به منظور گرامی داشت و تکریم این بزرگواران نیست.

 

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با تأکید بر این‌که ملت ایران هر چه دارند از کرامت و برکات اهل‌بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) است، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) و امام رضا(ع) دو سرمایه بزرگ ما هستند.

 

وی تصریح کرد: به هر میزان برکت به ملت ما می‌رسد در سایه وجودی اهل‌بیت(ع) است؛ حتی وجود حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم و تمام برکات مرتبط با ایشان به سبب وجود امام رضا(ع) در ایران اسلامی است.

 

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به این‌که ائمه اطهار(ع) نیازی به تکریم ما ندارند، بیان داشت: اگر همه دنیا به اهل‌بیت(ع) پشت کرده و به زیارت این بزرگواران نروند سر سوزنی از مقامات ائمه اطهار(ع) کاسته نمی‌شود.

 

وی افزود: ما نیازمند کرامت، عنایت، محبت، شفاعت ائمه اطهار(ع) هستیم و به هر میزان این پیوند، عشق، علاقه، محبت، اظهار ارادت، توسل و تمسک بیشتر شود توجه این بزرگواران که حبل‌الله اعظم هستند بر ما بیشتر می‌شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با تأکید بر حرکت جامعه به سمت فرهنگ اهل‌بیت(ع) بیان داشت: باید تلاش کنیم که حرکات، گفتار، رفتار و کردار ما مطابق رضای ائمه اطهار(ع) باشد؛ اخلاق و سبک زندگی جامعه باید ما مورد پسند امام رضا(ع) باشد.

 

وی در پایان اظهار داشت: عبادت ما سبب خشنودی و معصیت، تظاهر به فسق نیز سبب رنجش و ناراحتی اهل‌بیت(ع) می‌شود./993/پ202/ج

ارسال نظرات