۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۱۷۲۳۲
در واکنش به تهدیدهای مقاومت؛

اعلام وضعیت فوق العاده در فرودگاه بن گوریون

خبرگزاری رسا ـ رژیم صهیونیستی به خاطر ترس از تهدیدات ابو عبیده سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس"، در فرودگاه بین المللی بن گوریون واقع در شرق شهر تل آویو وضعیت فوق العاده اعلام کرد.
فرودگاه

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، مقامات تل آویو به شدت نگران اجرایی شدن تهدیدات گردان‌های قسام مبنی بر شلیک موشک به سمت فرودگاه بین المللی بن گوریون هستند و از همین رو در این فرودگاه وضعیت فوق العاده اعلام کرده‌اند.

 

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس چهارشنبه شب گذشته آسمان فلسطین اشغالی را منطقه بسته نظامی اعلام کرد و نسبت به هر گونه تجمع در خیابان ها و اماکن عمومی در فلسطین اشغالی و تداوم زندگی در شهرک های اطراف غزه هشدار جدی داد.

 

سخنگوی گردان های قسام در پیام تلویزیونی شامگاه چهارشنبه خود از شرکت های هواپیمایی بین المللی خواست که از ساعت شش صبح روز پنج شنبه تمامی پروازهای خود به مقصد فرودگاه بن گوریون را متوقف نمایند. ابوعبیده به شهرک نشینان نیز هشدار داد که از تجمع در میادین اصلی شهرها، اماکن عمومی به ویژه ورزشگاه ها که احتمال اصابت موشک های قسام به آنها وجود دارد، اجتناب ورزند.

 

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: «ساکنان شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه به خانه های خود باز نگردند و اگر کسی هم مجبور به این کار شد، باید در پناهگاه ها باقی بماند و از آن خارج نشود.»

 

گفتنی است که باریکه غزه از تاریخ 7 ژوئیه گذشته آماج حملات و بمباران های وحشیانه ارتش صهیونیستی بوده است که تاکنون در نتیجه این حملات 2055 فلسطینی شهید و بیش از 10230 نفر دیگر مجروح شده اند. این در حالی است که گروه های مقاومت نیز در واکنش به این تجاوزات، مناطق مختلف فلسطین اشغالی و به ویژه شهر تل آویو را هدف موشک باران خود قرار داده و با شلیک موشک های متعدد به فرودگاه بن گوریون، حریم هوایی فلسطین اشغالی  را به محاصره خود درآورده و شرکت های هواپیمایی خارجی را مجبور به لغو پروازهای خود کرده اند. /982/د101/ک

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

 

ارسال نظرات