۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۰
کد خبر: ۲۱۷۱۸۷

تجمع بزرگ هیأت‌های مذهبی تهران در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ تجمع بزرگ مداحان، شعرای آئینی اهل بیت(ع) و هیأت های مذهبی در حمایت از مردم مظلوم غزه به همت سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری سازمان بسیج مداحان استان تهران برگزار شد.
حاميان فلسطين در روسيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تجمع بزرگ مداحان، شعرای آئینی اهل بیت(ع) و هیأت های مذهبی در حمایت از مردم مظلوم غزه به همت سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری سازمان بسیج مداحان استان تهران چهارشنبه 29 مردادماه از ساعت 18 بعد از ظهر در میدان فلسطین تهران برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید ابوالقاسم شجاعی سخنران اصلی این تجمع با اشاره به صبوری مردم غزه در برابر حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: صبر و شکیبایی، شیوه مقابله اهل بیت(ع) در برابر دشمنان اسلام بود، مردم مظلوم غزه پس از چند دهه صبر و شکیبایی در برابر اعمال ددمنشانه رژیم صهیونیستی امروز به تکامل رسیده و آماده یک انقلاب بزرگ است.

 

وی امنیت پایدار در جمهوری اسلامی ایران را حاصل رشادت های فرزندان انقلاب اسلامی دانست و افزود: آرامش و امنیت حاکم در کشورمان نتیجه راهنمایی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و جانفشانی شهیدانی است که الگوی خود را حضرت سیدالشهدا(ع) قرار داده بودند.

 

خطیب مشهور آستان اهل بیت(ع) در ادامه اظهار داشت: در واقعه عاشورا، تیری که گلوی طفل شیرخواره امام حسین(ع) را پاره کرد، دستگاه کفر بنی امیه را از بین برد؛ حال در گوشه ای از دنیا فرزندان شیرخواره مظلوم بسیاری از مسلمانان در خاک و خون غلط می زنند و این نوید نابودی کامل رژیم صهیونیستی را می دهد.

 

حجت الاسلام شجاعی اعلام انزجار مسلمانان برای دفاع از مردم مظلوم غزه را امری واجب دانست و تصریح کرد: در حالی که تعداد شهدای غزه از 2هزار نفر گذشته است، عده ای هنوز ساکت هستند. این افراد در حال همراهی کردن اسرائیل غاصب هستند، یقینا آن ها خیر دنیا و آخرت را نمی بینند.

 

وی در پایان سخنانش گفت: ما از کشورهای به اصطلاح اسلامی که ظلم رژیم صهیونیستی را می بینند و سکوت اختیار می کنند، بیزار هستیم و با تمام توان در جهت سرنگونی رژیم ستمگر صهیونیستی به پا می خیزیم./9590/پ202/ب4

ارسال نظرات